اطلاعیه انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران به مناسبت درگذشت استاد حسین قندی؛

درخت تناور مطبوعات کشور، ثمره سال‌ها تلاش و فعالیت حسین قندی است

۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۱۴:۲۶:۱۴
کد خبر: ۲۷۹۹۵۵
درخت تناور مطبوعات کشور، ثمره سال‌ها تلاش و فعالیت حسین قندی است
انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران به مناسبت درگذشت استاد حسین قندی اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش گروه جوان و جامعه برنا، متن این اطلاعیه به این شرح است:

در کمال تأسف و تألم باخبر شدیم استاد گرانقدر و بزرگ، استاد حسین قندی، دار فانی را وداع گفت و جامعه رسانه‌ای کشور را در غم و اندوه فرو برد.

استاد حسین قندی، به طور قطع، جزو نوادر رشته ارتباطات و از پرکارترین و پرتلاش‌ترین اساتید این رشته در خطه ایران‌زمین بود که امروز ثمره سال‌ها درس، بحث و کارگاه‌های پرثمر و مفید او در اقصی‌نقاط ایران تبدیل به درخت تناوری از کادر رسانه‌ای حرفه‌ای و توانمند در رسانه‌های مختلف شده است.

آری؛ حسین قندی که زمانی رسانه‌های مختلف از جمله روزنامه‌های کثیرالانتشار با تیترهای بسیار گیرای او، آذین می‌شدند و صبر، تلاش، تیزبینی و تأکید دوچندان او بر اخلاق رسانه‌ای را همه اصحاب رسانه شاهد بودند، امروز پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از بیماری آلزایمر به دیار محبوب شتافت و ما اهالی رسانه را با کوله‌باری از غم و اندوه و البته بار مسئولیت دو چندانی در قبال هزاران مسئله‌ای که باید رسانه‌ها بدان بپردازند و تیتر اخبار خود کنند، تنها باقی گذارد و جاودان شد.

انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران، ضمن عرض تسلیت به خانواده این استاد فرزانه و عموم جامعه رسانه‌ای کشور، بر نکته‌ای که بارها و بارها آن استاد عزیز بر آن تأکید داشت، تأکید می‌کند و آن التزام عملی و همه‌جانبه به رعایت اخلاق رسانه‌ای و تهذیب در فضای کار حرفه‌ای رسانه‌ها است.

 

 

 

 

 
 
 
 
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز