افزایش ۲ برابری بودجه تجهیزات ورزشی مدارس در سال ۹۴

۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۴:۴۲:۳۴
کد خبر: ۲۸۰۲۴۳
افزایش ۲ برابری بودجه تجهیزات ورزشی مدارس در سال ۹۴
معاون تربیت بدنی وسلامت وزارت آموزش و پرورش گفت : کیفیت زنگ ورزش در سال جاری افزایش می‌یابد و برنامه بررسی محتوای زنگ ورزش از کلاس اول تا نهم در حال تدوین و اجرا است.

به گزارش گروه جوان و جامعه برنا، مهرزاد حمیدی اظهار داشت: کیفیت زنگ ورزش سال به سال افزایش می‌یابد و براساس برنامه مشخص از کلاس اول تا نهم محتوای آموزش و تدریس تربیت بدنی درحال ارتقا و بازنگری است.

وی خاطر نشان کرد: اکنون کیفیت آموزش از قبل بسیار بهتر شده، در گذشته 19 میلیون دانش‌آموز داشتیم که 20 هزار دبیر تربیت بدنی تدریس را برای این تعداد دانش‌آموز به عهده داشتند اما اکنون به ازای بیش از 12 میلیون دانش‌آموز 33 هزار دبیر تربیت بدنی داریم.

معاون  تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش ادامه داد:‌از نظر کیفیت و کمیت وضعیت کنونی ما در مقوله تربیت بدنی نسبت به قبل قابل ملاحظه است، حتی در بحث اماکن ورزشی نیز در مدارس جدید احداث سالن ورزشی الزامی است.

وی در پایان یادآور شد: اما کمبود‌ها هنوز ادامه دارد و در بحث تجهیزات نیازمندیم توجه ویژه‌ای صورت گیرد، در سال جاری بودجه تجهیزات ورزش نسبت به سال قبل 2 برابر افزایش یافته است که هنوز کفاف نیاز مدارس را نمی‌دهد.

 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز