گیر کردن دست مردی ۶۰ ساله در سیم بکسل آسانسور

۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۱۹:۴۵:۳۱
کد خبر: ۲۸۱۴۳۹
گیر کردن دست مردی ۶۰ ساله در سیم بکسل آسانسور
بی احتیاطی و ناآشنایی با تجهیزات آسانسور باعث گیر کردن دست مدیر یک ساختمان مسکونی در میان سیم بکسل های موتور خانه آسانسور شد.

به گزارش گروه جوان و جامعه خبرگزاری برنا، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی  با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 74 و نجات 4 را به محل حادثه  اعزام کرد.

 بهرام علی بکی، رئیس ایستگاه 74 آتش نشانی تهران در این باره گفت:« مدیر 60 ساله ساختمان برای خارج کردن خانمی که درون آسانسور در بین طبقات گرفتارشده بود به موتور خانه آسانسور رفت که در هنگام جابجایی کابین آسانسور ناگهان انگشتان دست راست وی در بین سیم بکسل ها و تجهیزات آسانسور گیر کرد. »

وی اضافه کرد: «آتش‌نشانان بی درنگ پس از ایمن سازی محل با رعایت نکات ایمنی و قطع سیستم برق آسانسور برای جلوگیری از جابجایی کابین اقدام به بستن سیم بکسل ها کردند.»

علی بکی در ادامه اظهار داشت: «همزمان گروهی از آتش نشانان نیز زن 30 ساله گرفتار در کابین آسانسور را به سلامت از داخل کابین خارج کردند و گروه دیگرهم با رعایت کامل نکات ایمنی و برش دو رشته از سیم بکسل های آسانسور، دست مرد 60 ساله را آزاد کرد و وی را جهت مداوا تحویل عوامل اورژانس دادند.»

رئیس ایستگاه آتش نشانی ناآشنایی با سیستم موتور خانه و همچنین  رعایت نکردن نکات ایمنی را علت بروز این حادثه اعلام کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز