غرب کشور غبار آلود می‌شود

۱۳۹۴/۰۲/۱۱ - ۱۲:۲۳:۱۵
کد خبر: ۲۸۱۶۸۷
غرب کشور غبار آلود می‌شود
یک کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز آسمان برخی مناطق غرب کشور و احتمالا شمال غرب کشورمان غبار آلود خواهد شد، گفت: برای تهران انتظار داریم ساعات بعد از ظهر و اوایل شب روزهای شبنه و یکشنبه بارش‌های پراکنده و خفیف همراه با وزش باد رخ دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا، امین حسین نقشینه با پیش بینی وضعیت آب و هوای کشور برای امروز و هفته آینده گفت: امروز در بیشتر مناطق کشورمان جو نسبتا آرام خواهد بود و از بعد از ظهر امروز پیش بینی می‌شود برای شهرهای شمالی آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، ارتفاعات البرز و شمال شرق کشور افزایش ابر با احتمال بارش‌های خفیف و پراکنده وجود داشته باشد.

وی افزود: امروز آسمان برخی مناطق غرب کشور و احتمالا شمال غرب کشورمان غبار آلود خواهد شد. ضمن اینکه فردا (شنبه) و برای روز یکشنبه مناطقی از غرب، دامنه‌های مرکزی زاگرس، دامنه‌های البرز، مرکز، سواحل خزر و شمال شرق کشور افزایش ابر، رگبارهای پراکنده و گاهی رعد و برق و وزش باد هم رخ خواهد داد.

این کارشناس سازمان هواشناسی گفت: برای تهران انتظار داریم ساعات بعد از ظهر و اوایل شب روزهای شبنه و یکشنبه بارش های پراکنده و خفیف همراه با وزش باد رخ دهد؛ بیشینه دما امروز و فردای تهران ۳۲ درجه و کمینه دمای صبحگاه هم حدود ۱۹ درجه پیش بینی شده است.

نقشینه ادامه داد: انتظار داریم که روزهای سه شنبه و چهارشنبه باز هم موج بارشی در کشور ما تاثیر گذار باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز