۸۰۰ پیام بازیافت از سوی شهروندان منطقه ۱۶ در سال گذشته ثبت شده است

۱۳۹۴/۰۲/۱۳ - ۰۹:۵۴:۴۵
کد خبر: ۲۸۱۹۴۹
۸۰۰ پیام بازیافت از سوی شهروندان منطقه ۱۶  در سال گذشته ثبت شده است
مسوول سامانه 137 منطقه 16 تهران با اشاره به میزان مشارکت شهروندان در موضوع بازیافت و تفکیک پسماند در سال ۹۳ گفت: در سال گذشته ۸۰۰ پیام در سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ توسط شهروندان منطقه ثبت شده است.

به گزارش گروه شهروشهروندجوان برنا، جلسه تعامل سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ با اداره بازیافت در منطقه ۱۶ با حضور مسوول سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ و سرپرست اداره بازیافت و کار‌شناسان آموزش سامانه ۱۳۷ برگزار شد

مسوول سامانه ۱۳۷ این منطقه با اشاره به محورهای آموزشی سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ و موضوعات مرتبط به آسمان آبی و زمین پاک و تفکیک پسماند گفت: یکی از برنامه‌های پیش بینی شده در تقویم آموزشی سامانه ۱۳۷ در سال ۹۴ آموزش موضوعات مربوط به مطالبات شهروندان در خصوص بازیافت و تفکیک پسماند است. 

سعید اشرفی افزود: با هماهنگی‌های انجام شده با اداره بازیافت منطقه برنامه‌های آموزشی ویژه‌ای به مناسبت هفته زمین پاک برای ارتقای آگاهی شهروندان در نظر گرفته شده است که این آموزش‌ها با حضور کار‌شناسان سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ و اداره بازیافت در سرای محلات، مدارس، بوستان‌ها، میادین تره بار و کتابخانه‌های عمومی سطح منطقه برگزار می‌شود.  

وی با اشاره به میزان مشارکت شهروندان در خصوص پیام‌های ۱۳۷ با موضوعات بازیافت و تفکیک پسماند در سال ۹۳ گفت: در سال گذشته ۸۰۰ پیام در سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ با موضوع بازیافت توسط شهروندان منطقه ثبت شده است.  

در ادامه فرهاد بزرگی سرپرست اداره بازیافت گفت: پیگیری پیام‌هایی که توسط شهروندان در سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ با موضوعات بازیافت و تفکیک پسماند ثبت می‌شود، نشان دهنده اهمیت دادن و افزایش مشارکت شهروندان به این موضوعات از جمله تفکیک پسماند است.  

در پایان این جلسه ناظر عالی سامانه ۱۳۷ از تعامل سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ و اداره بازیافت منطقه به عنوان یک حرکت خوب در زمینه تحقق آسمان آبی و زمین پاک نام برد و گفت: امیدواریم با این مشارکت در آینده شاهد بازخورد خوب این کار باشیم

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز