کلاهبردار حرفه ای را شناسایی کنید

۱۳۹۴/۰۲/۱۳ - ۱۳:۰۹:۵۹
کد خبر: ۲۸۲۰۴۵
کلاهبردار حرفه ای را شناسایی کنید
این مرد پس از سرقت مدارک شناسایی دست به کلاهبرداری های میلیونی زده است.

به گزارش خبرگزاری برنا، چندی پیش مردی با مراجعه به کلانتری 110 شهداد ادعا کرد که مرد ناشناسی با استفاده از مدارکم اقدام به افتتاح حساب در بانک خیابان 17 شهریور و دست به کلاهبرداری  زده است.

بازپرس شعبه 6 دادسرای ناحیه 14 در این مرحله دستور داد تا تیمی از ماموران پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران برای شناسایی عامل این کلاهبرداری وارد عمل شوند.

طعمه این کلاهبرداری به کارآگاهان گفت: چندی پیش خودروی نیسان وانتم دزدیده شد که همه مدارک شناسایی ام نیز داخل آن بود.

وی افزود: چند روز پیش وقتی به بانک رفته بودم متوجه مسدود شدن حساب بانکی ام شدم و پس از پیگیر هایم مشخص شد که چک های برگشتی زیادی دارم که مشخص شد وفردی با استفاده از مدارکم دست به کلاهبرداری زده است.

ماموران در این مرحله با انجا م بررسی های کارشناسی با اطمینان از اختلاف امضا و خط  شاکی پرونده پی بردند که مرد کلاهبردار با مدارک سرقتی دیگر شرکتی با نام چرم سازان پاسارگاد به ثبت رسانده است.

کارآگاهان در این مرحله متوجه شدند که جاعل حرفه ای با به ثبت رساندن این شرکت، چک های زیادی را در بازار خرج کرده و کلاهبرداری میلیونی دیگری انجام داده است.

بنا به این گزارش، در حالیکه تجسس ها برای به دام انداختن عامل این کلاهبرداری ها ادامه دارد، بازپرس پرونده با تقاضای چاپ عکس های متهم که در زمان افتتاح حساب  و ثبت شرکت به بانک و دفتر ثبت قرار داده است خواست تا کسانی که هرگونه اطلاعی از این متهم را دارند  با شماره تلفن  21865853و 21865860 پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران تماس گیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز