۲۳ اردیبهشت ماه؛

اولین کنگره بین المللی درد برگزار می شود

۱۳۹۴/۰۲/۱۹ - ۰۸:۴۸:۴۰
کد خبر: ۲۸۳۴۰۶
اولین کنگره بین المللی درد برگزار می شود
اولین کنگره بین المللی درد و دوازدهمین همایش علمی انجمن بررسی و مطالعه درد در ایران 23 تا 25 اردیبهشت ماه امسال برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه سلامت جوان خبرگزاری برنا، اولین کنگره بین المللی درد دانشگاه علوم پزشکی  تهران  و دوازدهمین همایش علمی انجمن بررسی و مطالعه درد در ایران  از  23  تا 25 اردیبهشت ماه سال 94  در مجتمع بیمارستانی امام خمینی تهران برگزار خواهد شد.


بنابراین گزارش؛ دکتر سید علی امامی دبیر علمی این کنگره با اعلام این خبر گفت: ما در واقع درد را متخص یک پزشک یا مسوول  نمی دانیم بلکه گروههای مختلف در کنترل آن نقش دارند به همین منظور در این کنگره از متخصص های متخلف (بیهوشی، جراحی اعصاب، داخلی، طب فیزکی، طب ورزشی،متخصص روانپزشکی) و همکاران رشته های مختلف با درد و فیزیوتراپانی که بنحوی در کنترل و کاهش درد نقش دارند دعوت به عمل آمده است.


وی  با بیان اینکه هدف از برگزاری این کنگره معرفی آخرین دستاوردهای علمی مرتبط با درمان درد است تصریح کرد: در این کنگره بالغ بر 100 متخصص داخلی و 8 متخصص خارجی سخنرانی خواهند کرد و سعی خواهیم داشت با کمک آنها علاوه بر سخنرانی و میزگردهای علمی بتوانیم در کارگاههای عملی تجربه و عمل را افزایش دهیم .


این متخصص بیهوشی و درد در ادامه اضافه کرد: همزمان با برگزاری این کنگره سومین کارگاه دوروزه کاربرد سونوگرافی و بیهوشی موضعی و درمان درد تشکیل خواهد شد و این سومین کارگاهی است که در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار خواهد شد .


امامی در پایان افزود: هدف کلی از برگزاری این برنامه آموزش دادن پزشکان مختلف در کاهش درد بیماران از قبیل بعد جراحی، بیماران سرطانی ، دردهای مزمن و غیره است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز