زن انگلیسی مُرد و زنده شد

۱۳۹۴/۰۳/۰۱ - ۱۴:۳۷:۵۲
کد خبر: ۲۸۶۹۲۷
زن انگلیسی مُرد و زنده شد
یک زن 41 ساله انگلیسی هنگام سومین زایمان خود به مدت یازده دقیقه تمام علائم حیاتی را ازدست داد و پس از چهار روز به هوش آمدن، دوران بارداری و زایمان خود را فراموش کرده بود.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری برنا به نقل از العالم،" هیلاری ویلسون " ساکن شهر کوچک "شروپ شایر" در ناحیه میدلند غربی انگلستان هنگام به دنیا آوردن پسر خود که نامش را " فلیکس " گذاشتند، دچار ایست قلبی شد و به مدت یازده دقیقه تمام علائم حیاتی خود را از دست داد.

ویلسون براثر این حادثه ، پس از به هوش آمدن دچار فراموشی شد و نه تنها زایمان و دردهای آن در بیمارستان بلکه دوران بارداری خود را نیز به کلی فراموش کرد.

او پس از آن‌که ۴ روز بعد به هوش آمد هیچ ذهنیتی درباره‌ی این مساله نداشت ‌که قبلا باردار بوده یا این‌که پسری به نام فلیکس را به دنیا آورده است. فقط زمانی که عکسی از خود را در لباس بارداری دید کم‌کم گذشته را به یاد آورد.

ویلسون به پایگاه " میل آنلاین " گفت: «وقتی به هوش آمدم دوستان و خانواده‌ام درباره فلیکس صحبت می‌کردند، اما اصلا هیچ ذهنیتی درباره‌ی آن نداشتم. نمی‌دانستم کجا هستم. اصلا فکرش را نمی‌کردم که قبلا باردار بوده‌ام. سعی کردم هرچه را که دیگران به من می‌گویند باور کنم، حتی اگر مطمئن نبودم اما باور کنم.

jjhjhj

این مادرمی گوید : فلیکس را وقتی شش روزش بود‌، دیدم، ابتدا حس نمی‌کردم که بچه‌ی من است- اصلا علاقه‌ای نداشتم که بغلش کنم و خوشحال بودم از این‌که مادرم به جای من او را بغل می‌کند. کم‌کم افکار گنگ و مبهمی که از گذشته درباره‌ی بارداری و زایمان داشتم به ذهنم برگشت و حس کردم که باید از او مراقبت کنم.»

به گفته پزشکان خانم ویلسون از اختلالِ «رگ‌بستگی مایع آمنیوتیک» رنج می‌برد. این وضعیت زمانی رخ می‌دهد که مایع آمنیوتیک- در واقع مایعی که در داخل کیسه‌ی جنین قرار دارد- و یا سایر چیزهای ناشی از جنین مانند مو، سلول‌ها و یا چیزهای زائد در جریان خون مادرگیر کرده و آن را مسدود می‌کند. این وضعیت می‌تواند به حمله قلبی، کما و ایست قلبی بینجامد، در شرایطی که فعالیت الکتریکی قلب، دچار اختلال شده و رفته‌رفته میزان خونی که به بچه پمپاژ می‌کند متوقف می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز