رونمایی از منشور اخلاقی کارآگاهان پلیس آگاهی ناجا

۱۳۹۴/۰۳/۰۲ - ۰۹:۴۲:۱۳
کد خبر: ۲۸۷۰۴۹
منشور اخلاقی در هر سازمانی به نوعی نقشه راه محسوب می شود و آنقدر ارزشمند است که گاهی آن را "سوگند نامه" می نامند و کارکنان به آن سوگند یاد می کنند . سازمانهای پیشرو برای ارایه خدمات بهتر و بیشتر منشور را به نوعی سرلوحه تعامل سازمانی خود می دانند.

به گزارش خبرنگار انتظامی و حوادث برنا، این منشور  که از 17 بند و 500 کلمه تشکیل شده است روز 28 اردیبهشت ماه سال جاری در همایش روسای پلیس آگاهی سراسر کشور و با حضور فرمانده ناجا رونمایی شد.

این منشور برگرفته از سرمایه ایمان به آفریدگار هستی، تعالیم کتاب آسمانی قرآن کریم  و در سایه ولایت و فرامین فرمانده معظم کل قوا،حضرت امام خامنه ای تدوین شده است .

مهمترین محورهای این منشور  شامل:ارزشهای سازمانی ،شرافت سربازی ،حفظ اسرار پرونده طرفین،رعایت اصل امر به معروف در محیط کاری ،حقوق شهروندی ،رعایت اصول پاکدامنی و شرافت حرفه ای است.

manshort (1)

نظر شما
نظرات
تفضلي
|
-
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
0
0
باسلام و خسته نباشيد اميدوارم اين منشور را بزرگان ناجا با اموزش به پايين دستان بتوانند نحوه برخورد چه از طريق تلفن چه ازطريق چهره به چهره طلب كارنباشند چون در هفته ناجا زنك زدم به وظيفه عمومي مشهد مقدس خواستم تبريك بگويم پشيمان شدم
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز