درگیری دو جوان به میدان جنگ تبدیل شد

۱۳۹۴/۰۳/۰۲ - ۱۰:۰۰:۴۲
کد خبر: ۲۸۷۰۵۷
درگیری دو جوان به میدان جنگ تبدیل شد
درگیری بین دو جوان کافی بود تا درگیری مرگبار بین دو طایفه در منطقه مهرزی شهر خرمشهرکلید زده شود.

به گزارش خبرنگار انتظامی و حوادث برنا، ساعت 11 روز سه شنبه 29 اردیبهشت ماه سال جاری ماجرای درگیری مسلحانه بین 2 طایفه در منطقه مهرزی شهر خرمشهر به پلیس 110 مخابره شد و خیلی زود تیمی از ماموران برای پایان دادن به این درگیری وارد عمل شده و در با حضور در محل درگیری با صحنه عجیبی روبرو شدند.

400 نفر با اسلحه شکاری و جنگی از 2 طایفه همدیگر را هدف گلوله قرار می دادند که تیم پلیسی با روبرو شدند با این صحنه، سید علی شفیعی بازپرس ویژه دادسرای خرمشهر را در جریان این سناریو قرار دادند.

بدین ترتیب تیم های یگان ویژه استان خوزستان برای پایان دادن به این صحنه درگیری بین دو طایفه وارد عمل شدند و ماموران موفق شدند پس از 4 ساعت به این درگیری پایان دهند.

بازپرس شفیعی در راستای این خبر به برنا گفت: این دو طایفه در گذشته با هم اختلاف داشته اند اما درگیری بین دو جوان از این طایفه باعث شده که این درگیری به میدان جنگ تبدیل شود.

وی افزود: اختلاف این 2 طایفه تا حدی بالا گرفته بود که زنان و کودکان نیز دست به اسلحه همراه مردان وارد درگیری شده بودند.

شفیعی ادامه داد: در این درگیری زن 60 ساله ای به کام مرگ فرو رفته و تعدادی زیادی نیز مجروح شدند که مشخص شد عامل قتل این زن پس از شناسایی پا به فرار گذاشته است.

بنا به این گزارش، با میانجیگری بزرگان این 2 طایفه و مسئولان شهر خرمشهر وضعیت در منطقه مهرزی به آرامش رسیده است و تجسس ها برای دستگیری عامل جنایت ادامه دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز