در یکسال اخیر؛

۸۲ آموزشگاه خصوصی غیرمجاز در قائمشهر شناسایی شد

۱۳۹۴/۰۳/۰۴ - ۱۴:۴۹:۳۶
کد خبر: ۲۸۷۷۹۷
معاون آموزش متوسطه اداره آموزش و پرورش شهرستان قائمشهر از شناسایی 82 آموزشگاه خصوصی غیرمجاز در شهرستان در یکسال اخیر خبرداد .

به گزارش گروه آموزش جوان خبرگزاری برنا، محسن جعفرزاده امروز  در یک نشست خبری این آموزشگاه هارا شامل مجموعه هایی اعلام کرد که برخلاف مصوبه شورایعالی انقلاب فرهنگی آموزش دروس به افرادزیر 20 سال را انجام می دهند در حالیکه براساس این مصوبه، آموزش و پرورش متولی صدور فعالیت و آموزش به این گروه های سنی است .


وی با اشاره به اینکه فرهنگ نادرست تدریس و کلاس خصوصی در میان والدین و دانش آموزان قائمشهر ریشه دوانده است ، ادامه داد : نتیجه های وعده داده شده توسط معلمان کلاسهای خصوصی در این شهرستان با گردش مالی سالانه 200میلیارد ریال محقق نشده است.


معاون آموزش متوسطه اداره آموزش و پرورش قائمشهر گفت: مدیران و معلمان آموزشگاه های خصوصی باوعده تضمین قبولی و کسب رتبه های بالا در کنکور سراسری باعث جذب و حضور تعداد زیادی از دانش آموزان در کلاس ها می شوند .


وی ادامه داد : قائمشهر با وجود آمار بالای کلاس خصوصی پس از تهران در کشور رتبه سی ام قبولی کنکور در میان 31 شهرستان مازندران را دارد .


به گفته جعفرزاده این در حالیست با وعده های مسوولان آموزشگاه ها و کلاس های خصوصی و تضمین قبولی می بایست بالاترین رتبه قبولی را حداقل در مازندران داشته باشیم .


وی به برنامه ریزی مدون شناسایی آموزشگاه های خصوصی اشاره کرد و ادامه داد : براین اساس بانک اطلاعاتی جامع آموزشگاه های خصوصی زیر نظر ارگان های مختلف آموزش و پرورش ، فرهنگ و ارشاد اسلامی ، بهزیستی و تبلیغات اسلامی شناسایی می شوند .


به گفته معاون آموزش متوسطه اداره آموزش و پرورش قائمشهر تاکنون 75درصد اطلاعات مربوط به آموزشگاه های شهرستان آماده شد که پس از تکمیل آموزشگاه های متخلف فاقد مجوز فعالیت به مراجع قضایی معرفی خواهند شد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز