معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش:

کنگره پرسش مهر ۱۵، بیست و پنج خرداد برگزار می شود

۱۳۹۴/۰۳/۰۶ - ۱۳:۳۸:۵۲
کد خبر: ۲۸۸۳۸۲
کنگره پرسش مهر ۱۵، بیست و پنج خرداد برگزار می شود
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: کنگره پرسش مهر پانزده 25 خردادماه با حضور مقامات کشوری در سالن همایش های برج میلاد برگزار می شود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و به نقل از پانا حمیدرضا کفاش در جلسه هماهنگی دبیرخانه پرسش مهر 15 که در ساختمان علاقمندان وزارت آموزش و پرورش برگزار شد اظهار داشت: بر اساس برنامه پیش بینی شده که در گذشته انجام شد کنگره پرسش مهر 25 خرداد ماه برگزار می شود زیرا در تابستان به دلیل تقارن ماه اول تابستان با ماه مبارک رمضان برنامه ها فشرده خواهد بود و حوزه امور تربیتی برنامه های زیادی را در طول ایام تابستان دارد. بنابراین مصمم هستیم که در 25 خرداد ماه این کنگره برگزار شود.

وی افزود:این کنگره با حضور مقامات کشوری برگزار می شود و همچنین برای حضور رئیس جمهور از کانالهای مختلف اقدام کرده ایم که در صورت نهایی شدن به اطلاع خواهد رسید البته حضور حمید چیت چیان وزیر نیرو، معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست و علی اصغرفانی، وزیر آموزش و پرورش قطعی است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت:حدود 20 روز بیشتر فرصت نداریم که از این 20 روز 6 روز آن تعطیل است یعنی در نهایت 14 روز کاری فرصت وجود دارد تا کنگره پرسش مهر 15 را با عظمت برگزار کنیم و همچنین برای انجام کارها آرم ستاد برگزاری پرسش مهر در مراسم وجود دارد تا همه بخشهای آموزش و پرورش در این زمینه احساس مشارکت کنند و امیدواریم بتوانیم با برنامه ریزی مناسب این کار را جلو ببریم.

کفاش افزود: مکان کنگره بزرگداشت پرسش 15 نیز مرکز همایش های برج میلاد قطعی شده و این مکان در حد عظمت کار است و می تواند عظمت کار را به خوبی نشان دهد بنابراین لازم است تا همه کارها با جدیت پیگیری شود تا مطلبی از قلم نیفتد.

وی ادامه داد: معاونت مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش نیز صادقانه و خالصانه در خدمت کنگره پرسش مهر است باید کارها با کیفیت مناسب همراه باشد تا از ارزش کار پرسش مهر کاسته نشود .

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در ادامه افزود: 243 آثار برگزیده در کنگره پرسش 15 داریم که 130 اثر آن متعلق به فرهنگیان و 113 اثر آن مربوط به دانش آموزان است و کتاب پرسش مهر نیز در 2 هزار نسخه با موضوعات فلسفه و تاریخچه پرسش مهر و معرفی آثار برگزیده و اعلام اسامی برگزیدگان به همراه آماری کلی درمورد پرسش مهر به چاپ می رسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز