سردار حسین اشتری:

باید از نظرات و ابتکارات جوانان استفاده کنیم

۱۳۹۴/۰۳/۰۹ - ۱۵:۳۶:۰۸
کد خبر: ۲۸۸۹۸۱
باید از نظرات و ابتکارات جوانان استفاده کنیم
فرمانده ناجا گفت: اگر بخواهیم جوانان جایگاه اصلی خود را پیدا کنند باید از نظرات، پیشنهادات و ابتکارات آنان به بهترین صورت استفاده کنیم.

به گزارش گروه جوان و جامعه خبرگزاری برنا، سردار حسین اشتری در هفتمین جشنواره حضرت علی اکبر(ع) که صبح امروز به میزبانی نیروی انتظامی در ورزشگاه آزادی برگزار شد، با بیان اینکه هدف سرباز اقتدار و دفاع از کیان و مردم شریف جمهوری اسلامی است و امروز سربازان در نوآوری و پیشرفت نیروهای مسلح شریک هستند و حق اظهار نظر دارند، گفت: ممکن است در مقطعی از زمان به سرباز به چشم دیگری نگاه می شد اما امروز سربازان، جوانان این مرز و بوم هستند که باید از توان، فکر و ظرفیت آنان برای پیشرفت نیروهای مسلح بهره ببریم.

وی با اشاره به بیان حضرت امام خمینی(ره)، که همه سربازان، سربازان اسلام هستند، تصریح کرد: سربازان در صف اول نیازهای کشور هستند و مسئله سربازی در ایران همانند سایر کشورها نیست زیرا در ایران، سربازی مانند خواندن قرآن و جهاد فی سبیل الله است.

اشتری استفاده از توان و ظرفیت مردم و وجود رهبری و فرماندهی واحد را از دلایل امن بودن کشورمان دانست و یادآور شد: به همین دلیل نداشتن رهبری واحد در برخی از کشورهای منطقه از دلایل ناامنی آنها است.

به گفته فرمانده ناجا به لطف خداوند و فرماندهی کل قوا و ولی فقیه، رهبری حکیم، مجاهد و آشنا به مسائل روز جهانی و دفاعی است که این مهم از برکات کشور ما است.

وی ادامه داد: امروز بخش اعظمی از بنیه دفاعی کشور را سربازان تشکیل می دهند، آنان بالاترین سرمایه یک سازمان هستند و از نظر کمی و کیفی در جایگاه بلند و رفیعی در سازمان های نظامی و انتظامی قرار دارند.

اشتری خطاب به سربازان اظهار داشت: آینده کشور به دست شماست، از سویی دیگر دو سال از عمر شما در خدمت نیروهای مسلح است بر این اساس باید از این فرصت استفاده کنید تا در حوزه های فردی، اجتماعی و سازمان هایی که در آینده مشغول به خدمت می شوید موثر عمل کرده وخالصانه خدمت کنید.

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه باید بنا به فرموده مقام معظم رهبری گام های بیشتری برای افزایش شأن و منزلت سربازان برداشته شود، خاطرنشان کرد: فرمانده کل قوا تکالیف بزرگی به عهده فرماندهان گذاشته اند، باید به امور فرهنگی، فراغت، توانمندسازی، تکریم و افزایش منزلت سربازان پرداخته شود؛ اگر بخواهیم جوان جایگاه اصلی خود را پیدا کند باید به این فرامین عمل کنیم و از نظرات، پیشنهادات و ابتکارات جوانان به بهترین صورت استفاده نماییم.

رئیس پلیس کشور بهترین خدمت به کشور را ایجاد نظم، امنیت و آرامش عنوان کرد و ادامه داد: سربازان باید سعی کنند از ظرفیت و توان داخلی برای ارتقای بنیه نظامی سازمان ها بهره برند.

به گفته وی مقابله با سختی ها، صبر و استقامت و تقویت نظم پذیری، از دیگر وظایف سربازان است و باید روحیه جهادی خود را در جامعه، خانواده و سازمان هایی که مشغول به خدمت می شوند، حفظ کنند.

این مقام ارشد انتظامی تقویت حس مسئولیت پذیری بعد از خدمت سربازی را مهم دانست و گفت: در سراسر مرزهای ایران از وجود سربازان استفاده می شود از سوی دیگر بخش بسیاری از ماموریت های مرزی، دفاعی و داخلی به عهده آنان است، بر این اساس آینده کشور به تلاش جوانان و سربازان بستگی دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز