توقیف خودرو با بیش از ۴۱ میلیون ریال خلافی در نقده

۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۰:۴۹:۱۴
کد خبر: ۲۹۱۲۰۵
توقیف خودرو با بیش از ۴۱ میلیون ریال خلافی در نقده
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی از توقیف یک دستگاه خودروی تندر ال 90 با بیش از 41 میلیون ریال خلافی در شهرستان نقده خبر داد.

 به گزارش گروه انتظامی خبرگزاری برنا، سرهنگ"فرمانی" رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی در مصاحبه با خبرنگار پلیس گفت: ماموران پلیس راه شهرستان نقده در حین انجام ماموریت و کنترل ترافیک یک دستگاه خودروی تندر ال 90 را به دلیل رعایت نکردن مقرارت راهنمایی و رانندگی متوقف کردند.

وی افزود: با انجام استعلامات مشخص گردید خودروی مذکور داری 41میلیون و 250 هزار ریال خلافی پرداخت نشده است که با روشن شدن این امر خودرو توقیف و روانه پارکینگ شد.

وی در ادامه تصریح کرد: برابر ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی از تردد خودرو های متخلف با خلافی بیش از 10 میلیون ریال جلوگیری و این خودروها در صورت مشاهده توقیف خواهند شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی در پایان با اشاره به نقش مردم در تامین و برقراری نظم و امنیت از شهروندان خواست جهت اجرای هر چه بهتر طرح ها با پلیس همکاری بیشتری داشته باشند و هر گونه موارد مشکوک را به خدمتگزاران خود در نیروی انتظامی گزارش کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز