طرح سنجش سلامت نوآموزان امروز آغاز می شود

۱۳۹۴/۰۳/۲۳ - ۱۰:۱۱:۱۲
کد خبر: ۲۹۱۸۰۷
طرح سنجش سلامت نوآموزان امروز آغاز می شود
طرح سنجش سلامت آمادگی و جسمانی نوآموزان بدو ورود به دبستان آغاز شد.

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری برنا، رحمان هاشمی در مراسم افتتاحیه طرح سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان که در مدرسه رجایی خاوران برگزار شد، با بیان اینکه غربالگری نوآموزان در این برنامه مدنظر ماست اظهار کرد: نوآموزان از نظر هوشی و وضعیت سلامت مورد سنجش قرار می‌گیرند.

وی افزود: وجه تمایز طرح غربالگری امسال با سال‌های گذشته در آن است که امسال طرح الکترونیکی شده و سبقت و سرعت ما در دسترسی به اطلاعات بالا می‌برد.

معاون پرورشی، تربیت‌بدنی و تشخیص سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با بیان اینکه در حال حاضر 840 پایگاه در سراسر کشور آماده سنجش یک میلیون و 200 هزار نوآموز هستند، گفت: در شهر تهران نوبت‌دهی را از ابتدای خردادماه آغاز کردیم و براین اساس بیش از 80 هزار نوآموز تهرانی در 60 پایگاه مورد سنجش قرار می‌گیرند.

هاشمی ادامه داد: آغاز سنجش در هر استان با توجه به ویژگی‌های همان استان آغاز شده و ممکن است در شرایط ویژه در برخی استان‌ها شاهد دانش‌آموزانی باشیم که از طرح سنجش جا مانده‌اند بنابراین اجرای طرح را در صورت لزوم در مهرماه هم تمدید کرده و ادامه می‌دهیم.

معاون پرورشی، تربیت‌بدنی و تشخیص سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در ادامه با بیان اینکه در شهر تهران در 5 منطقه 3، 4، 9 و 11 و 12 تهران پایگاه‌ها افتتاح شده‌اند، گفت: از هفته آینده سایر پایگاه‌ها در تمام مناطق 19گانه تهران به افتتاح می‌رسد و پایگاه‌ها در 5 روز هفته از ساعت 8 تا 12 پذیرای خانواده‌ها هستند و خانواده‌ها باید براساس نوبت‌دهی به پایگاه‌ها مراجعه کنند. این طرح تا 50 روز کاری ادامه و در صورت لزوم تمدید خواهد شد.

نظر شما
نظرات
علی
|
-
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
0
0
تشکر و خسته نباشید برای اجرای طرح و هدفمند تر شدن و دقیق شدن آن
این ها نتیجه کار را به کاردان سپردن می باشد تشکر ویژه از پیگیری های جناب هاشمی
طرح سنجش
|
-
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
0
0
دست مریزاد به آقای هاشمی و عوامل طرح سنجش جهت اجرای دقیق و بهتر نسبت به سنوات گذشته
حقوقی
|
-
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
0
0
بهتر است ازطرح پیشگیری از مصرف داروهای ضدالتهاب غیر استروییدی با گیاهان دارویی که عمدتا در آسیبهای مفصلی مورد مصرف دارند. توسط مهندس ماهوتچی بعنوان کار آفرین برتر گیاهان دارویی در سال 89 انتخاب شده است نیز استفاده شود . جستجو در مورد عوارض سوء داروهای فوق در اینترنت نشان خواهد داد که این داروها بالای سی درصد مشکلات گوارشی و سکته قلبی و مغزی را باعث هستند
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز