استاندار خوزستان مطرح کرد:

ضرورت مبارزه با مواد مخدر برای سن نوجوانی

۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۲:۳۳:۴۱
کد خبر: ۲۹۲۴۷۹
ضرورت مبارزه با مواد مخدر برای سن نوجوانی
استاندار خوزستان گفت: برای مبارزه با مواد مخدر باید از سنین 15 و 17 سالگی شروع و افرادی که در آستانه ابتلا به اعتیاد هستند آموزش داده شوند.

به گزارش گروه آسیب های اجتماعی خبرگزاری برنا به نقل از ستاد مبارزه با مواد مخدر، عبدالحسن مقتدایی  در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در سرسرای جلسات استانداری خوزستان اظهار کرد: باید بپذیریم که نسل جدید رفتارش نسبت به موضوعات متفاوت شده و باید نگاهی جامع برای مقاوم سازی افراد، بویژه جوانان داشته باشیم.

وی با تاکید بر تحقیق بر سن آسیب پذیری افراد جامعه، بیان کرد: همانگونه که به افراد معتاد برای ترک اعتیاد کمک می کنیم باید به آنهایی که در آستانه اعتیاد به مواد مخدر قرار می گیرند نیز آموزش داده شود.

مقتدایی گفت: افرادی که در سنین کم به مواد مخدر آلوده می شوند بطور قطع در امور تربیتی آنها جایی ضعیف کار شده است.

استاندار خوزستان ادامه داد: باید آموزش مبارزه و ترک اعتیاد را ، با توجه به سنین مختلف درنظر گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی خوزستان نیز در این جلسه اظهار کرد:در هفته مبارزه با مواد مخدر (29 خرداد تا پنجم تیر)، بیش از 135 عنوان برنامه برنامه ریزی شده است.

سردار محمدرضا اسحاقی گفت:امسال در آموزش و پرورش و دانشگاه ها به صورت فعال تر بر روی بحث مبارزه با مواد مخدر کار می شود و بیشترین تعداد برنامه ها را اجرا می کنیم.

وی افزود: بهره برداری از بخش درمانی مواد مخدر در بیمارستان سینا، برگزاری نمایشگاه مبارزه با مواد مخدر، برگزاری کارگاه های آموزشی و پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر در خوزستان از برنامه های اجرایی در هفته مبارزه با مواد مخدر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز