شعار سال اعتماد مردم به محصولات داخلی را بیشتر می‌کند

۱۳۹۴/۰۳/۳۰ - ۱۳:۲۸:۲۷
کد خبر: ۲۹۳۶۷۰
شعار سال اعتماد مردم به محصولات داخلی را بیشتر می‌کند
دکتر سعید سرکار، شعار «دولت ملت، همدلی و هم‌زبانی» را، فرصتی برای باور بیشتر مردم به محصولات ساخت داخل عنوان کرد.

به گزارش گروه علمی فناوری خبرگزاری برنا، دکتر سعید سرکار، دبیر ستاد توسعه فناوری‌های نانو معاونت علمی، درباره نقش این ستاد در تحقق شعار سال 94 با عنوان «دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی» توضیح داد: این شعارهای سال تعیین‌شده به هم پیوسته است و نباید این شعارها را پس از موردتوجه قرار دادن در یک سال مشخص رها کرد.

وی بیان کرد: همدلی ملت و دولت موضوعی است که می‌تواند در حوزه توسعه فناوری و آشتی دادن مردم با محصولات ساخت داخل تأثیر به‌سزایی بگذارد.

سرکار با اشاره به این مسئله که مردم از این طریق می‌توانند به توانایی‌های ساخت داخل باور بیشتری پیدا کنند، گفت: با به وجود آمدن این همدلی، اعتماد مردم به محصولات ساخت داخل بیشتر خواهد شد.

وی توضیح داد: برای میسر شدن این مهم، از یک سو دولت و از سوی دیگر رسانه‌ها، می‌توانند ایفاگر نقش ویژه‌ای در راستای اطلاع‌رسانی و ایجاد ارتباط بین مردم و دولت باشند.

دبیر ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی معتقد است، این ستاد بدون توجه به نقش مردم و نقش جوانان این مملکت، نمی‌تواند به اهداف خود دست پیدا کند.

وی برنامه‌های سال جاری ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی را توجه به رسوخ فناوری نانو در صنعت، تولیدات فناوری نانو و درآخر توجه به توسعه بازار محصولات مبتنی بر نانو عنوان کرد.

سرکار تاکید کرد: سال‌های گذشته ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی بیشتر بر ترویج و توسعه منابع انسانی، همچنین توسعه علم و تکنولوژی توجه داشت.

وی در پایان گفت: اما مرکز ثقل تلاش‌های امسال این است که فناوری نانو در صنایع مختلف رسوخ پیدا کند و بازار مبتنی بر محصولات بر پایه نانو توسعه پیدا کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز