نشت گاز در آمل ۷ نفر را راهی بیمارستان کرد

۱۳۹۴/۰۳/۳۰ - ۲۱:۲۹:۲۰
کد خبر: ۲۹۳۷۳۰
نشت گاز در آمل ۷ نفر را راهی بیمارستان کرد
مدیر عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل از نشت گاز عامل حریق و مصدومیت هفت نفر در آمل خبر داد.

به گزارش گروه جوان و جامعه خبرگزاری برنا، بهزاد نعمتی  با اشاره به جزئیات آتش‌سوزی در واحدهای مسکونی واقع در پایین بازار آمل، اظهار داشت: عصر امروز حریق واحدهای مسکونی در منطقه پائین‌بازار آمل به سامانه تلفنی 125 سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل اطلاع‌رسانی شد.

وی با اعلام اینکه نیروهای آتش‌نشانی بلافاصله پس از این تماس تلفنی با دو دستگاه ماشین مجهز آتش‌نشانی به همراه 10 مامور به محل حادثه اعزام شدند، افزود: در این آتش‌سوزی یک آپارتمان مسکونی سه واحدی دچار حریق شده و به شدت آسیب‌ دید.

نعمتی با بیان اینکه در این حادثه چهار نفر از اعضای این آپارتمان مصدوم شدند، تصریح کرد: با تلاش ماموران نیروی انتظامی و اورژانس 115 به بیمارستان 17 شهریور این شهرستان منتقل شدند.

وی، میزان آسیب‌دیدگی واحدهای مسکونی را از 50 تا بیش از 75 درصد بیان و عنوان کرد: با توجه به برآورد اولیه علت حادثه نشت گاز بود که کارشناسان در حال بررسی دقیق و جزئی هستند.

نعمتی ادامه داد: ماموران آتش‌نشانی تا دو ساعت پس از خاموشی حریق در محل حادثه حضور داشتند تا از وقایع احتمالی ثانویه جلوگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شدت انفجار و موج قدرتمند آن، بسیاری از مغازه‌ها، واحدهای صنفی و مسکونی اطراف تا شعاع زیاد آسیب دید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز