رهایی کارمند بانک از چنگال آدم ربایان پس از ۶ روز اسارت

۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۴:۰۷:۴۲
کد خبر: ۲۹۷۰۲۹
رهایی کارمند بانک از چنگال آدم ربایان پس از ۶ روز اسارت
کارمند بانک اشنویه ای پس از یک هفته اسارت در دست گروگانگیران با عملیات ویژه نیروی انتظامی آذربایجان غربی آزاد شد.

به گزارش گروه جوان و جامعه خبرگزاری برنا ، فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت : این فرد 6 تیر ماه توسط 3 نفر با یک دستگاه خودروی پراید مسروقه گروگان گرفته شده بود که با تلاش یگان ویژه پلیش آزاد شد و به آغوش خانواده اش بازگشت.

سردار اصلانی افزود : این فرد پس ازگذشت 8 ساعت از گروگان گیری اش به خانواده خود اطلاع داد که گروگانگیران 500 میلیون تومان پول نقد در قبال آزادیش مطالبه کرده اند.

وی اضافه کرد : بلافاصله اقدامات فنی و اطلاعاتی برای شناسایی افراد آغاز شد و با همکاری خانواده گروگان و ورود کاراگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی آذربایجان غربی مشخص شد گروگانگیران فرد مذکور را در یکی از روستاهای اشنویه و در یک نقطه کوهستانی و سخت گذر نگهداری می کنند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی تصریح کرد : با توجه به شرایط سخت منطقه با استفاده از نیروهای یگان ویژه و بالگرد موفق شدیم گروگان را از دست افراد شرور آزاد کرده و به آغوش خانواده اش بازگردانیم.

سردار اصلانی با بیان اینکه در این پرونده 5 نفر از جمله طراح اصلی این عملیات گروگانگیری دستگیر شدند تاکید کرد : در این عملیات موفقیت آمیز نقش مردم اشنویه،خانواده گروگان و رسانه های استان بسیار حائز اهمیت است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز