معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش مطرح کرد

تهیه کتابچه مشترک تشکل ها و بالابردن ضریب امنیت اردوها

۱۳۹۴/۰۴/۱۹ - ۱۵:۴۷:۵۱
کد خبر: ۲۹۸۵۳۹
تهیه کتابچه مشترک تشکل ها و بالابردن ضریب امنیت اردوها
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش از تهیه کتابچه مشترک تشکل ها و بالابردن ضریب امنیت برگزاری اردوها با دستورالعمل ابلاغی خبر داد.

به گزارش خبرنگار آموزش خبرگزاری برنا، حمیدرضا کفاش در جلسه شورای هماهنگی تشکل های دانش آموزی به میزبانی سازمان جوانان هلال احمر برگزار شد گفت: دوستان با تهیه کتابچه مشترک فعالیت های تشکل ها موافق هستند اما برای اینکه این کتابچه به صورت هرچه کاملتر آماده شود هر تشکل نماینده تام الاختیار خود را به سازمان دانش آموزی معرفی کند تا هیچ فعالیتی منعکس داده نشده باقی نماند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش افزود: سازمان دانش آموزی تمامی طرح ها را جمع آوری و پیش نویس کتابچه را با امضای 4 مسئول تشکل ها آماده می کند.

وی گفت: وظیفه دبیرخانه شورای تشکل های دانش آموزی است تا شرایط برگزاری همایش تشکل ها در مردادماه را هماهنگ کند.

کفاش بیان کرد:  باید کتابچه مشترک تشکل ها با آرم دبیرخانه هماهنگی تشکلها تهیه شود تا نظرات و برنامه های سمینار معاونین پرورشی و پیشنهادات و فعالیت های تشکل ها در آن گنجانده شود.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با تاکید در پر رنگ شدن نقش تشکل ها در مدارس افزود: فرهنگ سازی اینکه این چهار تشکل در واقع یکی هستند و یک هدف را دنبال می کنند و آن خدمت به دانش آموزان و این نظام است باید ایجاد شود. معتقدم علاوه بر ستاد باید در استان ها نیز شکل بگیرد.

وی ادامه داد: امنیت برگزاری اردوها خیلی مهم است و باید کار کنیم که اردوها بدون هیچ مشکلی برگزار شوند. بطور مثال این حادثه مسمومیت چند نوجوان در مشهد مقدس که هیچ ارتباطی هم به آموزش و پرورش نداشت بازتاب بدی دارد. بنابراین پیشنهاد می کنم دستورالعمل امنیت برگزاری اردوهای دانش آموزی که مصوب شورای عالی آموزش و پرورش است ، توسط دبیرخانه تشکیلات دانش آموزی به تشکل ها و دیگر نهادهای اعزام کننده داده شود تاضریب امنیت در اردوها بالا برود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز