بازگشایی جاده سیل زده ایرانشهر - دلگان

۱۳۹۴/۰۴/۲۲ - ۰۸:۵۵:۵۰
کد خبر: ۲۹۹۲۵۰
بازگشایی جاده سیل زده ایرانشهر - دلگان
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: جاده ایرانشهر- دلگان که بر اثر طغیان رودخانه های محلی و جریان یافتن سیل بسته شده بود، صبح امروز بازگشایی شد.

 به گزارش خبرنگار حوادث خبرگزاری برنا، رضا اربابی ، مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت:  این مسیر از ساعت یک و 30 دقیقه بامداد به مدت 6 ساعت بسته شده بود که با تلاش نیروهای امدادی صبح امروز بازگشایی شد.

وی  افزود : در 2 روز گذشته شاهد بارش خوبی در جنوب سیستان و بلوچستان بودیم به طوری که در پیشین 22،3 میلی متر، فنوج 20 میلی متر، نیکشهر 17 میلی متر و قصرقند هشت میلی متر بارندگی گزارش شده است.

وی در ادامه گفت: در این مناطق بارندگی ها توام با تندباد بود به طوری در پیشین سرعت وزش تند باد به 95 کیلومتر بر ساعت رسید که سبب ایجاد خسارت به تیرهای برق، مزارع کشاورزی، گلخانه ها، برخی واحدهای مسکونی و تاسیسات زیربنایی شد.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این مدت بیشترین خسارت مربوط به پیشین سرباز، دلگان و قصرقند بوده است.

اربابی با بیان اینکه میزان خسارت هنوز مشخص نشده است اظهار داشت: گروه های کارشناسی از سازمان های مختلف هم اینک در این مناطق در حال برآورد خسارت هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز