مدیر روابط‌عمومی پزشکی قانونی در گفت وگو با برنا:

طوفان وسیلاب دیروز در استان تهران و البرز تلفات جانی نداشت/ امکان دارد هنوز اجساد پیدا نشده باشند

۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۰:۰۲:۵۹
کد خبر: ۳۰۰۸۱۸
روابط عمومی پزشکی قانونی: تا این لحظه هیچ تلفات جانی در پی حادثه طوفان و سیلاب روزگذشته در استان تهران و البرز به پزشکی قانونی اعلام نشده است. امکان دارد اجساد هنوز پیدا نشده باشند.

مدیر  روابط عمومی پزشکی قانونی کشور در گفت و گو با خبرنگار حوادث خبرگزاری برنا گفت : به پزشکی قانونی هیچ تلفات جانی در خصوص وقوع طوفان و سیلاب روزگذشته در استان تهران و البرز تا این لحظه اعلام نشده است .در چنین حوادثی تجسس های  گروه های امدادی زمان می برد و امکان این وجو دارد که اجساد هنوز کشف نشده باشند. به هر حال تا این لحظه آمار کشته طوفان و سیلاب استان تهران و البرز در پزشکی قانونی صفر است .

وی در خصوص اینکه مسئولان و مدیران مختلف در آمارهای گوناگون از تلفات جانی 2 تا 16 نفر در پس این حادثه در استان تهران و البرز خبر داده اند اینگونه گفت : در بررسی های آماری که پزشکی قانونی از مراکز استانی و امدادی داشته است تلفات جانی دریافت نشده است .

وی در ادامه تاکید کرد :اگر مرگ فرد علت غیر طبیعی نداشته باشد امکان دارد به پزشکی قانونی فوت اعلام نشود ولی فوت در اثر حوادثی چون طوفان ، سیل و آتش سوزی .... از جمله حوادث غیر طبیعی است که حتما به پزشکی قانونی اعلام می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز