۱۵۳ مخل نظم و امنیت عمومی در تهران دستگیر شدند

۱۳۹۴/۰۵/۰۷ - ۱۵:۳۲:۴۷
کد خبر: ۳۰۳۶۲۷
۱۵۳ مخل نظم و امنیت عمومی در تهران دستگیر شدند
رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری 153 مخل نظم و امنیت عمومی در چهارمین مرحله از طرح برخورد با اراذل و اوباش در سطح شهر تهران خبر داد.

به گزارش گروه جوان و جامعه خبرگزاری برنا ،رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری 153 مخل نظم و امنیت عمومی در چهارمین مرحله از طرح برخورد با اراذل و اوباش در سطح شهر تهران خبر داد.

علیرضا لطفی در جمع خبرنگاران در این باره گفت: پلیس امنیت عمومی پایتخت شب گذشته (سه شنبه) با اجرای 53 فقره عملیات توانست این متهمان را بازداشت کند.

وی افزود: بنابر دستور حسین ساجدی نیا فرمانده پلیس تهران بزرگ مبنی بر پیگیری مطالبات شهروندان در خصوص برخورد با مخلان نظم عمومی و نیز تیم‌های اراذل و اوباش تیم‌های عملیاتی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ، شب گذشته با شناسایی مناطق آلوده و پاتوق‌های متهمان موفق شدند 153 نفر از این افراد را بازداشت کنند.

سرهنگ لطفی افزود: با هماهنگی‌های انجام شده با مقام قضایی تمامی متهمان پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی تا به جرایم آنها رسیدگی شود.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ ضمن تشکر از همکاری مستمر شهروندان در ارائه اطلاعات به پلیس پایتخت گفت: طرح برخورد با ارذل و اوباش همچنان ادامه دارد و پلیس با مخلان نظم و امنیت عمومی برابر قانون برخورد خواهد کرد.

سرهنگ لطفی تصریح کرد: شهروندان می‌توانند با مراجعه به نزدیکترین مرکز انتظامی پلیس پایتخت، شکایات خود را ارائه دهند تا به آن رسیدگی شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز