اخاذی از مردم درمسابقات رادیویی

۱۳۹۴/۰۵/۰۸ - ۱۲:۵۹:۳۶
کد خبر: ۳۰۳۷۷۳
اخاذی از مردم  درمسابقات رادیویی
رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: افرادی که با عنوان برنده شدن در مسابقات رادیویی با شهروندان تماس و از آنان کلاهبرداری می کردند ، دستگیر شدند.

به گزارش گروه جوان و جامعه خبرگزاری برنا ، رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: افرادی که با عنوان برنده شدن در مسابقات رادیویی با شهروندان تماس و از آنان کلاهبرداری می کردند ، دستگیر شدند.

سرتیپ محمدیان  با بیان اینکه این افراد مدت 8 ماه از این طریق کلاهبرداری می کردند، افزود:‌ کلاهبرداران با تماس تلفنی و اینکه جوایز از طریق خودپرداز به برندگان پرداخت می شود افراد را به پای خودپرداز می کشاندند و از طریق کارت به کارت کردن حساب آن ها را تخلیه می کردند.

وی گفت :‌ این متهمان در تماس تلفنی با پانصد نفر توانسته بودند حدود دویست میلیون تومان به جیب بزنند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه متهمان 4 نفر بودند، افزود : این افراد کارت هایی که پول شهروندان به آنها واریز می شد، خریداری می کردند و به محض برداشت پول، دیگر از آن استفاده نمی کردند.

سردار محمدیان از شهروندان خواست تا به هیچ وجه به این گونه تماس ها توجه نکنند زیرا واریز وجه از این طریق فقط کلاهبرداری است.

یکی از متهمان چنین گفت :‌ به محض واریز مبلغ از سوی شهروند، به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه و پول را به صورت کامل و با پرداخت اندک هزینه کارمزد دریافت می کردیم.

سردار محمدیان در رابطه با نقدکردن پول از طریق دفاتر پیشخوان دولت گفت : این کار غیرقانونی است و جزء وظایف این دفاتر نیست و دفاتری که به این صورت با این متهمان همکاری کردند به مراجع قضایی معرفی می شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز