معاون زیباسازی شهر تهران در گفت و گو با برنا ؛

تابلوهای شهری نقش شهدا؛ دزدیده نشدند برای مرمت رفته‌اند

۱۳۹۴/۰۵/۱۸ - ۱۳:۴۵:۵۰
کد خبر: ۳۰۶۸۲۵
ماجرای گم شدن و ناگهانی ناپدید شدن تابلوها و مجسمه های شهری در پایتخت اتفاقی است که انگار تمامی ندارد. ناگهان به خود می آیی و می بینی نیستند ، تا دیروز مجسمه ناپدید می شدند و ردی از آنها پیدا نمی شد ، امروز تابلوهای نقش شهدا ناگهانی نیست می شوند ، اما این نبودن ها با آن دزدیده شدن ها فرقی بزرگ دارند که معاون زیباسازی شهر تهران از تفاوتشان به خبرگزاری برنا گفت .

به گزارش گروه جوان و جامعه خبرگزاری برنا ، ماجرا از آنجا شروع شد که طی تماس تلفنی ازسوی خانواده چند تن از شهدای دفاع مقدس درجریان، نبود تابلوهای نصب شده  این عزیزان  بر روی دیوار شهر قرار گرفتیم.

خانواده شهدایی که تصاویر شهیدانشان  در ورودی اتوبان کردستان نصب شده بود اینگونه خبر دادند :« تندیس شهدایمان سرجایشان نیستند، انگار آنها را نیز دزدیده اند  »از این نبودن ناگهانی  تندیس عزیزانشان ناراحت بودند ،این مساله علتی شد تا  با معاون فرهنگی  وزیباسازی شهری گفت­ وگویی داشته باشیم و علت را جویا شویم.

هادی مظفری - معاون زیبا سازی شهر تهران- از علت نبود تابلوی شهیدان بر دیوارشهر این­چنین برای خبرنگار گروه شهر و شهروند خبرگزاری برنا گفت : تابلو ها دزدیده نشده اند ، به مرور زمان و در معرض آفتاب و باران قرار گرفتن  دچار فرسودگی شده بودند که با هماهنگی سازمان زیبا سازی شهر برای مرمت منتقل شده اند .

وی با بیان اینکه تنها این مرمت برای تابلوهای ورودی اتوبان کردستان رخ نداده است گفت :تصاویر نقاشی شده شهدا که پیش از این از خیابان پار­ک­ وی نیز برده شده بود همکنون بعد از مرمت به سطح شهر بازگردانیده شده است ، مابقی  تصاویر شهدا نیزدر روزهای آینده  و با اتمام مراحل مرمتشان در شهر نصب خواهند شد .

وی درخاتمه تاکید کرد : تابلو بعد از مرمت لزوما در جای قبلی خود قرار نمی گیرند. مناطق نصب تازه در آینده اعلام خواهد شد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز