مدیر عامل سازمان مناطق آزاد کیش به برنا گفت:

توافق وین رونق اقتصادی بسیاری برای ایران در بر دارد

۱۳۹۴/۰۵/۱۸ - ۱۵:۲۴:۴۴
کد خبر: ۳۰۶۸۷۳
توافق وین رونق اقتصادی بسیاری برای ایران در بر دارد
علی اصغر مونسان :واضح است که توافق وین رونق اقتصادی بسیاری برای ایران در بر دارد چرا که محدودیت مالی و پولی برداشته می شود و قطعا این رونق شامل حال مناطق آزاد نیز هست.

علی اصغر مونسان ، مدیرعامل سازمان مناطق آزاد کیش ،امروز در نشست خبری که در این جزیره برگزار شد  در پاسخ به سوال اختصاصی خبرنگار خبرگزاری برنا ، در خصوص کانترهای گردشگری گفت: بحث کانترها بسیار جدی است ، در سال گذشته اقداماتی را در خصوص سامان دادن به وضعیت کانترهای گردشگری شروع کردیم . اینطور که گزارش شده است درآمد کانترها از صاحبان سرمایه بیشتر است که این اتفاق خوبی نیست و به حوزه گردشگری آسیب جدی وارد کرده است

وی در ادامه در خصوص اقداماتی که تا کنون برای رفع معضلات کانترهای گردشگری انجام شده است گفت : در سال گذشته برای کنترل کانترها نرم افزارهایی را طراحی کردیم که متاسفانه پیگیری نشد اما امسال از معاونت خواسته شده است تا این بحث به طور جدی پیگیری و سود کانترها مشخص شود و ظرف 2 ماه آینده طرح های ارائه شده از سوی ما عملی می شود.

مونسان در پایان پیرامون تاثیر توافق هسته ای بر رونق گردشگری گفت: پر واضح است که توافق رونق اقتصادی بسیاری برای ایران در بر دارد چرا که محدودیت مالی و پولی برداشته می شود و قطعا این رونق شامل حال مناطق آزاد نیز هست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز