کشف یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد افیونی

۱۳۹۴/۰۶/۰۷ - ۱۳:۵۴:۰۵
کد خبر: ۳۱۲۴۰۰
کشف یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد افیونی
6 عامل اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر در شرق کشور دستگیر و بیش از یک تن و 200 کیلوگرم مواد افیونی کشف شد.

به گزارش گروه جوان و جامعه خبرگزاری برنا، به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سردار "بهمن امیری مقدم" از اجرای عملیات گسترده تشدید مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر طی روزهای اخیر در این استان خبر داد.

وی گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی در این عملیات گسترده که با هماهنگی با پلیس مبارزه با مواد مخدر سمنان و خراسان جنوبی انجام شد با اقدام های نفوذی چهار باند تهیه و توزیع مواد مخدر را متلاشی کردند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی اظهار داشت: این عملیات گسترده به طور همزمان به اجرا در آمد و در مرحله اول آن پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی و سمنان کامیون حامل 165 کیلوگرم تریاک را در محور مشهد به سمنان توقیف و با کشف این مواد افیونی سه قاچاقچی را دستگیر کردند.

امیری مقدم افزود: مرحله دوم این عملیات ،ماموران پلیس مواد مخدر خراسان رضوی در عملیات هماهنگ با پلیس خراسان جنوبی در بازرسی از یک منزل مسکونی در بیرجند 469 کیلوگرم تریاک کشف و یک متهم را دستگیر کردند.

وی گفت: در سومین مرحله از این عملیات با ردزنی محموله مواد مخدر در مسیر انتقال به مشهد با همکاری پلیس های مواد مخدر استان خراسان رضوی و فرماندهی انتظامی تربت حیدریه ، ماموران در بازرسی از یک خودروی پ‍ژو پارس 240 کیلوگرم تریاک و 294 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف کردند.

فرماندهی انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: در مرحله نهایی این عملیات محموله دیگری از یک خودرو در مسیر بردسکن به وزن 50 کیلوگرم تریاک که قاچاقچیان با اطلاع از دستگیری همدستان در بیابان مخفی کرده بودند کشف و دو عامل قاچاق مواد افیونی را دستگیر کردند.به گفته وی ، تحقیقات از متهمان همچنان ادامه دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز