رئیس سازمان امداد ونجات اعلام کرد:

نجات جان ۳۶ نفر در جاده هراز

۱۳۹۴/۰۶/۱۱ - ۰۸:۵۹:۴۳
کد خبر: ۳۱۳۶۸۴
نجات جان ۳۶ نفر در جاده هراز
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به وقوع حادثه سیل و آبگرفتگی در ابتدای جاده بلده(از سمت هراز) تاکید کرد: شب گذشته بلافاصله پس از تماس‌های مردمی و اعلام گیرافتادن چند خودرو در گل و لای، نیروهای امدادی هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند و جان ۳۶ نفر از هموطنان را نجات دادند.

به گزارش گروه جوان و جامعه خبرگزاری برنا و به نقل از  اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر، ناصر چرخساز افزود: به محض حضور نیروهای امدادی در محل حادثه، عملیات نجات افراد و تخلیه خودروها آغاز شد.

وی ادامه داد:  پس از تخلیه خودروها، متاسفانه سیل جاری  و ریزش کوه و گل و لای جلوی خودروها را مسدود کرد، البته جای خوشبختی است که تخلیه خودروها از سوی امدادگران هلال احمر به موقع صورت گرفته و هیچ آسیب جانی را در این حادثه نداشتیم.

رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمربا تاکید بر اینکه با تلاش امدادگران هلال احمر در این عملیات ۳۶ نفر نجات یافتند، تصریح کرد: البته هنوز هم نیروهای امدادی در منطقه مذکور مشغول به ارائه خدمات لازم هستند؛ چراکه تعدادی خودرو پشت گل و لای و ریزش کوه گیر افتاده‌اند و بخشی از جاده هم به دلیل سیل از بین رفت

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز