کاروان های عروسی جریمه می شوند

۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۴:۳۵:۲۸
کد خبر: ۳۱۵۱۸۸
کاروان های عروسی جریمه می شوند
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: کاروان های عروسی که با سرعت کم خود موجب کندی عبور ومرور، ترافیک و انسداد مسیر شوند، طبق قانون برای هر یک از خودروها مبلغ ۴۰۰ هزار ریال جریمه درنظر گرفته شده است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا  ،سرهنگ مراد مرادی با بیان اینکه طبق ماده ۱۲۸ آیین نامه راهنمایی و رانندگی، رانندگان حق ندارند در راه ها آنقدر با سرعت کم حرکت کنند که باعث کندی عبور و مرور یا نابسامانی شوند.

وی گفت: طبق جدول جرایم رانندگی حرکت عمدی به موازات اتومبیل دیگر به نحوی که موجب کندی و انسداد ترافیک شود مبلغ ۴۰۰ هزار ریال جریمه دارد.
 
سرهنگ مرادی با اشاره به اینکه حرکت دسته جمعی و کاروانی در سطح معابر و شبکه بزرگراهی ممنوع است و در نهایت وقوع تصادف را به دنبال دارد افزود: در سال گذشته کاروان های عروسی موجب وقوع دو فقره تصادف منجر به فوت و جرح شدند.
 
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور پایتخت با بیان اینکه پلیس مخالف شادی مردم نیست بلکه از شادی آن ها استقبال کرده و خود را نیز در این شادی سهیم می داند توصیه کرد: کاروان های عروسی به هنگام شادی ضمن احترام به حقوق دیگر افراد مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا شیرینی یک روز شاد و خاطره انگیز را به کام خانواده های خود تلخ نکنند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز