اتفاق عجیب در شهرداری تهران؛

پیمانکار تونل توحید اول طلبش را می گیرد بعد تونل را اصلاح می کند

۱۳۹۴/۰۶/۲۱ - ۱۳:۰۵:۵۴
کد خبر: ۳۱۷۵۸۲
پیمانکار تونل توحید اول طلبش را می گیرد بعد تونل را اصلاح می کند
پیمانکار تونل توحید به دلیل پرداخت نشدن طلبش توسط شهرداری تهران حاضر نیست ایرادات ایجاد شده در این تونل را اصلاح کند.

به گزارش گروه جوان، جامعه خبرگزاری برنا، تونل توحید که چند روز قبل به دلیل نشت آب دچار مشکل شد همچنان بلاتکلیف است و اختلاف حساب بین شهرداری تهران و پیمانکار تونل توحید باعث شده اصلاح این تونل در هاله ای از ابهام قرار گیرد.

شرکتی که پیمانکاری ساخت تونل توحید را بر عهده دارد به دلیل پرداخت نشدن بخشی از طلبش توسط شهرداری تهران به قوه قضاییه شکایت کرده و تا مشخص نشدن وضعیت پرداختی این شرکت حاضر نیست اقدامات لازم را برای اصلاح تونل توحید انجام دهد.

این گزارش حاکیست بدهی های فراوان شهرداری به پیمانکاران باعث اعتراض گسترده این شرکتها شده و آنها از انجام اقدامات بعدی خودداری می کنند. یکی از این پیمانکاران که خواست نامش فاش نشود در این خصوص به خبرگزاری برنا گفت: متاسفانه بدقولی های بسیاری از طرف شهرداری تهران رخ داده و موجبات ناراحتی پیمانکاران را فراهم آورده است.

وی افزود:بحث پرداخت نشدن مطالبات یک طرف ولی چیزی که بیشتر آزاردهنده است برخی برخوردهای صورت گرفته از طرف عده ای از شهرداران مناطق است که باعث دلسردی پیمانکاران می شود.

لازم به ذکر است پیمانکار تونل توحید در تماس خبرنگار خبرگزاری برنا پاسخی به این خبر نداد و اعلام کرد که در فرصتی مناسب مفصل در این خصوص صحبت خواهد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز