رئیس سازمان غذا و دارو:

لزوم یکپارچه‌سازی آزمایشگاه‌های کشور

۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۲:۰۳:۴۳
کد خبر: ۳۲۴۳۳۶
لزوم یکپارچه‌سازی آزمایشگاه‌های کشور
رئیس سازمان غذا و دارو در حاشیه یازدهمین گردهمایی مدیران آزمایشگاه های کنترل غذا و داروی سراسر کشور برلزوم یکپارچه‌سازی آزمایشگاه‌های کشور تاکیدکرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، رسول دیناروند صبح امروز در یازدهمین گردهمایی مدیران آزمایشگاه‌های کنترل غذا و داروی کشور در این شهر با تسلیت فاجعه منا، اظهار کرد: حکام سعودی منشأ گروه‌های داعش و تکفیری در منطقه است.

وی رشت را خاطره‌انگیز خواند و تصریح کرد: مدت‌های بسیاری توفیق حضور در گیلان را نداشتم و پیشرفت‌ها در این زمینه جای خرسندی دارد.

رئیس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه آزمایشگاه‌های کنترل کیفیت نقش اساسی در اعتمادسازی حوزه سلامت غذا و دارو دارند، تصریح کرد: با وجود تلاش‌ها، با شرایط ایده‌آل فاصله داریم.

وی از آماده‌سازی زیرساخت‌های شبکه آزمایشگاه‌های علوم پزشکی در کشور خبر داد و تصریح کرد: در مدت دو سال آینده آزمایشگاه‌های علوم‌پزشکی یکپارچه‌سازی می‌شوند.

دیناروند به وجود 56 دانشگاه علوم پزشکی در کشور اشاره کرد و یادآور شد: اتصال شبکه‌های آزمایشگاهی کشور بسیار ضروری است.

وی با اشاره به اینکه توانمندی‌های آزمایشگاه‌های کشور در سال گذشته مشخص شد، خاطرنشان کرد: اولویت‌ها با اتصال شبکه آزمایشگاه‌ها در کشور مشخص می‌شود.

معاون وزیر بهداشت راه‌اندازی پرتال برای استفاده مردم را از جمله برنامه‌های سازمان غذا و دارو عنوان کرد و یادآور شد: 300 آزمایشگاه خصوصی در کشور وجود دارد و باید به جایی برسیم که فعالیت‌ها در اختیار مردم گذاشته شود.

 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز