مشاور وزیر و دبیر کل مجمع خیرین سلامت در مشهد:

مجمع خیرین سلامت یک نهاد انقلابی و برآمده از دل مردم است

۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۱:۲۹:۱۶
کد خبر: ۳۲۶۸۰۵
مجمع خیرین سلامت یک نهاد انقلابی و برآمده از دل مردم است
مشاور وزیر و دبیر کل مجمع خیرین سلامت مجمع خیرین سلامت را یک نهاد انقلابی و برآمده از دل مردم دانست و بر لزوم بهره گیری از همت‌ و نیت‌های خیری که در کشور وجود دارد تاکید کرد.

 نیری در اولین همایش ملی تجلیل از خیرین سلامت در مشهد با تقدیر از تعداد زیاد خیریه ها در کشور گفت: این نیاز وجود دارد که برای جلوگیری از هدر رفتن همت‌ها و نیت‌های خیری که وجود دارد مکانیزم‌هایی را در کشور به وجود آوریم.

وی با اشاره به تلاش چندین ساله مجمع افزود: مجمع خیرین سلامت یک نهاد انقلابی و برآمده از دل مردم است.

مشاور وزیر و دبیر کل مجمع خیرین سلامت در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: عده‌ای محدود در کمال شقاوت انسان‌ها را می‌کشند و از بین می‌برند. در این شرایط مردم مظلوم سوریه و یمن چشم امیدشان به شیعیان و کشور عزیزمان ایران است.

وی افزود: مردم و دولت ما همواره به دنبال حل مشکلات گرفتاران چه در داخل کشور و چه مردم مظلوم کشورهای دیگر بوده‌اند.

 نیری خاطرنشان کرد: سزاوار است همه با هم نفس تازه کنیم و به یاری درماندگان و گرفتاران و مستمندان بشتابیم چرا که رضایت خدا و سعادت دنیا و آخرت در این است و امانتی که نزد خدا می‌فرستیم ماندگار است.

مشاور وزیر و دبیر کل مجمع خیرین سلامت گفت: امیدوارم در کنار امام هشتم با هم هم‌پیمان باشیم و به آنچه که در گذشته داشتیم قانع نباشیم و به جلو حرکت کنیم تا جایی که بتوانیم اثرات خوب و باقی بر جای بگذاریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز