پردیسان میزبان ۳ هزار دانش آموز مدارس تهران در هفته ملی کودک

۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۰۸:۳۵:۰۶
کد خبر: ۳۲۷۸۸۱
پردیسان میزبان ۳ هزار دانش آموز مدارس تهران در هفته ملی کودک
همزمان با هفته ملی کودک، جشنواره کودک، نوجوان و محیط زیست روزهای 20 و 21 مهرماه جاری در سالن سبز پارک طبیعت پردیسان برگزار می شود .
به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، هادی بهرامی رئیس بنیاد بین المللی آموزش‌های محیط‌زیستی FEE ضمن اعلام این خبر افزود: این جشنواره با حمایت و پشتیبانی معاونت آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست ، همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران، آموزش و پرورش شهر تهران و مشارکت سایر ارگان‌های دوستدار محیط زیست به‌مدت 2 روز توسط این بنیاد در هفته ملی کودک و با حضور معاون رئیس جمهور و ریاست سازمان حفاظت محیط زیست و جمعی از مدیران سازمان حفاظت محیط زیست، آموزش و پرورش، شهرداری تهران و سایر ارگانهای دوستدار محیط زیست برگزار می شود.
 
وی با اشاره به اهمیت جایگاه کودکان و نوجوانان بعنوان بزرگ زنان و بزرگ مردان آینده کشور بر نقش ویژه آنان در اصلاح رفتارهای غلط زیست محیطی بزرگسالان تأکید و خاطر نشان ساخت: هر چقدر برنامه های آموزشی در حوزه کودک و محیط زیست پر بارتر باشد، شاهد محیط زیستی بهتر در آینده خواهیم بود.
 
بهرامی از حضور بیش از سه هزار دانش آموز مدارس تهران در این جشنواره خبر داد و گفت: کلیه مدارس با تعیین وقت قبلی در این جشنواره حضور یافته، که تا زمان تهیه این خبر استقبال گسترده ای برای شرکت در برنامه های جشنواره مذکور صورت گرفته است بطوریکه کلیه ظرفیتها تکمیل، و سایر مدارس متقاضی در لیست انتظار ثبت نام می‌کنند.
 
رئیس بنیاد بین المللی آموزش‌های محیط‌زیستی FEE خاطر نشان کرد: در جشنواره کودک، نوجوان و محیط زیست در قالب برنامه های جذاب و متنوع مفاهیم زیست محیطی به کودکان و نوجوانان منتقل می‌شود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز