آمادگی قلب پایتخت در استقبال از ماه محرم

۱۳۹۴/۰۷/۲۳ - ۱۰:۴۰:۴۶
کد خبر: ۳۲۹۹۶۰
آمادگی قلب پایتخت در استقبال از ماه محرم
شهردار منطقه 6 از بهینه سازی فضای مرکز تهران و ایجاد محیطی در شان و فراخور حضور عزاداران و سوگواران حسینی(ع) در قلب پایتخت خبر داد .

 به گزارش گروه شهری خبرگزاری برنا، عظیم بابایی با بیان این که پیش بینی شده به تکیه ها و هئیت ها مساعدت مالی شود، گفت: در راستای خدمات دهی هر چه بهتر به عزاداران حسینی، شهرداری منطقه در حالت آماده باش کامل به سر می برد، قرار است به تکیه ها و هئیت های عزاداری منطقه 6  تجهیزات عزاداری و کمک های مالی شود.

 علاوه بر این، جهت فراهم سازی و هموار کردن محیط شهر برای برگزاری هر چه بهتر مراسم عزاداری، میادین و خیابان های اصلی، مساجد و هیات ها سیاه پوش شده است.

 همچنین، همزمان با فرارسیدن ایام اربعین حسینی مدیریت شهری منطقه 6 تهران ضمن برپایی اردوگاه موقت و کلینیک صحرایی در منطقه مرزی شلمچه به زائرین کربلای معلی خدمات رسانی می کند.

 شهردار منطقه 6 در ادامه افزود: ستاد جهادی مدیریت پسماند منطقه نیز در همین راستا مخازن و کیسه های زباله را بین مساجد، هیئت ها و تکیه ها توزیع می کند.

نیروها و تجهیزات خدمات شهری و بازیافت منطقه نیز جهت جمع آوری زباله ها و پاک سازی معابر قبل و بعد از مراسم در آماده باش کامل هستند.

بابایی در پایان خاطر نشان کرد: در ایام ماه محرم بویژه روزهای عاشورا و تاسوعا، عوامل ثابت نظافتی منطقه به صورت شبانه روز در کنار دسته های عزاداری، تکیه ها و هئیت ها به خدمات رسانی می پردازند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز