ارزیابی توانمندی‌های مدیران شهرداری تهران در کانون‌های توسعه

۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۳:۰۴:۰۵
کد خبر: ۳۳۱۳۳۵
ارزیابی توانمندی‌های مدیران شهرداری تهران در کانون‌های توسعه
مدیر مطالعات و برنامه‌ریزی توسعه منابع انسانی مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران از ارزیابی مدیران شهرداری تهران با استفاده از رویکرد کانون‌های ارزیابی و توسعه خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، دکتر روح‌ا.. علیخان گرگانی با اعلام این خبر گفت: مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران در راستای تحقق اهداف ذاتی خود مبنی بر انجام مطالعات کاربردی در شهرداری تهران با همکاری اداره کل ارزشیابی و کارگزینی مدیران همزمان با انجام پروژه مطالعاتی«کانون‌های ارزیابی و توسعه» اقدام به عملیاتی کردن آن نیز خواهد کرد. برهمین اساس پس از انجام مطالعات مقدماتی تعداد ۱۲۳ نفر از مدیران شهرداری مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

وی افزود: این ‌‌طرح برای اولین بار توسط اداره کل ارزشیابی و کارگزینی مدیران  ۴ سال پیش در سطح ۱۲۳ شهردار ناحیه و پس از آن در سطح معاونان مناطق برگزار شده است که در سال جاری نیز برای‌ تعدادی از مدیران ‌شهری طی فرآیندی ۲ روزه انجام خواهد شد. 

مدیر مطالعات و برنامه‌ریزی توسعه منابع انسانی مرکز در ادامه از تأسیس مرکز«کانون‌های ارزیابی و توسعه» توسط اداره کل ارزشیابی و کارگزینی مدیران در شهرداری تهران خبر داد و گفت: این رویکرد روش نوین ارزیابی و توسعه مدیران بوده و در اغلب‌ سازمان‌های معتبر و موفق ایرانی و ‌خارجی در حال انجام است.

گرگانی اذعان داشت: با بهره‌گیری از این کانون‌ها نقاط قوت و ضعف مدیران ارزیابی شده و ضمن شناخت دقیق از دانش، مهارت و شایستگی آنان می‌توان برنامه‌های جامعی را برای توانمندسازی مدیران ارائه کرد.‌

وی ادامه داد: مدل‌های ارزیابی شایستگی متناسب با سطوح مدیریتی و تخصص‌های متفاوت بصورت جداگانه  توسط مرکز مطالعات تهیه شده و در اختیار بهره‌برداران قرار خواهد گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز