انهدام باند حرفه ای سرقت احشام و کشف ۱۰۰ رأس گوسفند

۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۵:۵۲:۱۹
کد خبر: ۳۳۳۱۳۵
انهدام باند حرفه ای سرقت احشام و کشف ۱۰۰ رأس گوسفند
پلیس شهرستان تربت حیدریه خراسان رضوی با انهدام باند حرفه ای سرقت، 100 رأس گوسفند سرقت شده را کشف کرد.

به گزارش گروه حوادث خبرگزاری برنا، فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه گفت: در پی سرقت های سریالی احشام در روستاهای، بخش رخ  و کدکن شهرستان تربت حیدریه تیمی از ماموران پلیس آگاهی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ سید ابوالقاسم حیدری مقدم افزود: در بررسی سرقت ها مشخص شد که سارقان بصورت باندی پس از ضرب و شتم مالکان دامداری ها، احشام را سرقت می کردند.

مأموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با شناسایی جغرافیایی زمانی و مکانی سرقت ها به صورت نامحسوس گشت زنی های خود را شروع کردند که سرانجام تیم گشت نامحسوس پلیس آگاهی هنگام گشت زنی در مناطق آسیب پذیر به یک دستگاه پژو 405 به رانندگی مردی جوان، مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

حیدری مقدم در ادامه گفت: با توجه به پاسخ های ضد و نقیض راننده، خودرو بازرسی شد و از صندوق عقب خودرو چند چماق کشف شد.

وی افزود: متهم 28 ساله که اهل یکی از شهرهای همجوار بود، پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجویی های به عمل آمده در مواجهه با ادله و مستندات کشف شده پرده از سرقت های سریالی از دامداری ها محدوده بخش کدکن و رخ برداشت.

در بازجویی های علمی به عمل آمده متهم به 14 فقره سرقت سریالی از دامداری ها با همدستی چهارنفر از دوستانش و فروش آن ها در بازار دام شهر مشهد اعتراف کرد.

حیدری مقدم تصریح کرد: با هماهنگی قضائی در اقدامی ضربتی دیگر همدستان متهم دستگیر و در بازرسی از مخفگیاه آن ها، 100 راس گوسفند کشف و به مالباختگان تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه خاطر نشان کرد: متهمان پس از بازجویی های به عمل آمده راهی دادسرا شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز