فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت خبر داد:

توقیف ۴۱ دستگاه خودرو در جیرفت

۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۷:۳۱:۱۵
کد خبر: ۳۳۳۸۵۱
توقیف ۴۱ دستگاه خودرو در جیرفت
فرمانده انتظامی جیرفت استان کرمان از توقیف 41 دستگاه خودرو طی یک ماهه گذشته با بیش از 10 میلیون ریال خلافی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ "مهریار سعیدی" گفت: در راستای اجرای طرح های ارتقا امنیت اجتماعی و برخورد با خودروهای متخلف در شهرستان جیرفت برابر تبصره1 ماده8 قانون اخذ جرائم پلیس راهور تعداد  41 دستگاه انواع خودرو با خلافی بیش از 10 میلیون ریال متوقف شدند.

وی تصریح کرد: عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی جیرفت در طول یک ماه گدشته در راستای اجرای قانون این خودرو ها را به پارکینگ انتقال دادند.

این مسئول اتتظامی در ادامه گفت: برابر قانون در صورتی که مبلغ جریمه خودرویی به 10 میلیون ریال برسد پلیس راهنمایی و رانندگی مراتب را به مالک خودرو اعلام می کند و چنان چه ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ، مالک خودرو نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکند، خودروی مورد نظر توقیف و از تردد آن جلوگیری خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت در خاتمه ضمن تاکید بر این موضوع که پلیس در اجرای قانون با متخلفان مماشات نخواهدکرد، از رانندگان وسایل نقلیه خواست تا با اجرای قوانین سهم خود را در تامین امنیت و آرامش جامعه ایفا  کرده و با رعایت آن الگوهای عملی مناسبی برای فرزندان خود در آینده باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز