سخنگوی سازمان آتش نشانی به برنا خبر داد:

آمادگی سازمان آتش نشانی برای تامین ایمنی دربی تهران

۱۳۹۴/۰۸/۰۸ - ۰۷:۵۲:۱۳
کد خبر: ۳۳۴۴۸۸
آمادگی سازمان آتش نشانی برای تامین ایمنی دربی تهران
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آمادگی سازمان آتش نشانی برای تامین ایمنی دربی تهران خبر داد و گفت: ۲۰ اکیپ خودروی سنگین و موتوری آتش نشانی همراه با ۵۰ آتش نشان در مسابقه فوتبال شهرآورد پایتخت حضور دارند.

سید جلال ملکی درباره آمادگی آتش نشانی در مسابقه فردا به خبرنگار برنا گفت: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در بازی استقلال - پرسپولیس حضور دارد.

وی با اشاره به اینکه از بامداد فردا ایستگاه ۲۰ آتش نشانی و ایستگاه های همجوار ورزشگاه آزادی در آمادگی کامل به سر می برند، افزود: ۱۴ خودرو سنگین آتش نشانی و شش دستگاه خودرو موتوری ۲ساعت قبل از شروع بازی در پارکینگ ها، درهای ورودی و بزرگراه های منتهی به ورزشگاه آزادی مستقر می شوند.

ملکی با اشاره به اینکه اکیپ های آتش نشانی تا پایان مسابقه در مکان های تعیین شده مستقر هستند افزود:۱۰مدیر عملیات سازمان آتش نشانی نیز در مسیرهای منتهی به ورزشگاه حضور دارند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تماشاگران این مسابقه در ورزشگاه آزادی خواست به هنگام بروز حادثه از محل دور شده و مراتب را به سامانه ۱۲۵ و یا اکیپ های مستقر در ورزشگاه اطلاع دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز