با تشکیل کمیسیون تخصصی بین الملل جوانان؛

مدبر: جوانان ایرانی سفیران صلح و بشر دوستی در جهان خواهند بود

۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۲:۵۱:۳۹
کد خبر: ۳۳۵۴۰۱
مدبر: جوانان ایرانی سفیران صلح و بشر دوستی در جهان خواهند بود
دبیر کمیسیون تخصصی بین الملل جوانان گفت: با تشکیل کمیسیون تخصصی بین الملل، جوانان ایرانی در عرصه های بین المللی با کمک دولت تدبیر و امید خواهند درخشید و سفیران صلح جمهوری اسلامی ایران خواهند بود.

مدبر در گفت و گو با  خبرنگار برنا با اشاره به تشکیل کمیسیون تخصصی بین الملل جوانان اظهار کرد: کار این کمیسیون تخصصی  استفاده از ظرفیت ها و پتاسیل های موجود در قشر جوان جامعه است .

وی با بیان این مطلب که امروزه در دنیا استفاده از نیروی جوان و سپردن بسیاری از امور مهم جاری جامعه به آن ها امری اجتناب ناپذیر است گفت: دولت تدبیر وامید نیز در تلاش است ازاین ظرفیت ها برای دیپلماسی نوین استفاده کند .

دبیر کمیسیون ستاد سازمان دهی امور جوانان تاکید کرد: فضای پس از برداشتن تحریم ها خصوصا بعد از برجام، فضای مناسبی است که می توان با هدفمند کردن و سازمان دهی برنامه های مربوط به امور جوانان با دنیا ارتباط برقرار کرد.

مدبر افزود: جوانان ایرانی امروزه دارای قابلیت ها و ظرفیت هایی هستند که می توان از آن برای اهداف صلح طلبانه و حق طلبانه استفاده کرد وایران هراسی را که در دنیا باتوجه به تبلیغات منفی صورت گرفته را می توان از بین برد و چهره ی دیگری را از ایران به دنیا نشان داد .

وی خاطر نشان کرد: جای خالی جوانان درعرصه های دولتی به چشم میخورد که با تشکیل این کمیسیون و برنامه های که برای آن تدوین شده، جوانان بیش از پیش در فعالیت های اجتماعی و سیاسی حضور خواهند داشت .

مدبر در پایان اظهار امیدواری کرد: با تشکیل کمیسیون تخصصی بین الملل سازمان دهی امور جوانان ایرانی در عرصه های بین المللی با کمک دولت تدبیر و امید خواهند درخشید و سفیران صلح جمهوری اسلامی ایران خواهند بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز