زنده ماندن پس از سقوط از ۸ طبقه

۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۰:۲۸:۱۲
کد خبر: ۳۳۵۷۰۴
زنده ماندن پس از سقوط از  ۸ طبقه
دختر ۱۵ ساله اهوازی بعد از سقوط از ساختمان هشت طبقه به صورت معجزه آسا زنده ماند.
به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اظهار کرد: در جریان تماس با تلفن 125 ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اهواز خبر سقوط یک دختر 15 ساله از یکی از طبقات مجتمع مسکونی واقع در منطقه زیباشهر اهواز گزارش شد.

مسعود حق شناس افزود: حدود چهار دقیقه بعد مأموران بلافاصله با خودروهای امداد و نجات و نردبان از نزدیک ترین ایستگاه، خود را به محل حادثه رساندند.

 وی تصریح کرد: فرمانده تیم عملیات بلافاصله در محل سقوط دختر حاضر و مشاهده کرد که نامبرده  دارای علائم حیاتی است.

 مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز بیان کرد: مأموران آتش نشانی با توجه به عدم دسترسی به محل سقوط این فرد  از خودروی امداد و نجات و نردبان استفاده کرده و عملیات خود را اجرایی کردند و در یک شرایط نامساعد موفق شدند تا دختر مصدوم را از ارتفاع به روی سطح زمین انتقال داده و به منظور درمان به اورژانس مستقر در محل تحویل دهند.

حق شناس عنوان کرد: این فرد به دلایل نامشخصی از طبقه هشتم سقوط کرده و روی بام ساختمان مجاور افتاده است و علت حادثه توسط مراجع ذیصلاح در دست پیگیری است.

مسئول روابط عمومی فوریتهای پزشکی خوزستان هم گفت: بعد از سقوط این فرد، علائم حیاتی او به صورت استیبل بود و ضربه نخاعی یا مغزی به او وارد نشده بود.

رفیعی با بیان اینکه هنوز دلیل سقوط این دختر معلوم نیست، افزود: بیمار بعد از سقوط به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز