با صدور بیانیه ای صورت گرفت؛

واکنش دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات به ادعای کذب برخی رسانه ها

۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۰:۳۶:۲۰
کد خبر: ۳۳۶۴۳۹
واکنش دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات به ادعای کذب برخی رسانه ها
دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات، به انتشار خبری در خصوص دانشگاه آزاد از سوی تعدادی از رسانه‌ها واکنش نشان داد و در این خصوص جوابیه ای منتشر کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، متن این جوابیه به شرح زیر است:

در پی انتشار خبری در مورخ 11/ 8/ 94 با عنوان "دانشگاه آزاد اجازه برگزاری همایش ضد استکباری را نداد/نشست بررسی هالیوود لغو شد" در پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی ، روزنامه جوان و خبرگزاری فارس ، با توجه به عدم به درج این جوابیه ، این واحد اقدام به انتشارعمومی این جوابیه جهت تنویر افکار عمومی می نماید.

  1. خبر درج شده  مبنی بر جلوگیری از برگزاری نقد و بررسی هالیوود در علوم و تحقیقات، اساساً کذب محض است و نشست نقد و بررسی هالیوود در همان روز مقرر در سالن خوارزمی واحد علوم و تحقیقات برگزار شد.
  2. ادعای مطرح شده مبنی بر جلوگیری از حضور خانواده محترم شهداء کذب است  و واحد علوم و تحقیقات همواره با کمال احترام با خانواده های محترم شهیدان برخورد نموده است. برای مثال، با هدف تجلیل از خانواده های عزیز شهدای علوم و تحقیقات برای اولین کنگره بزرگ دانشگاهیان تحت عنوان الگوهای جاودانه و اسوه های صبر با حضور بیش از هزار خانواده شهید و نیز مراسم تجلیل از خانواده شهدای هسته ای و همایش شمیم ایثار در این واحد برگزار شده است. در همین نشست اخیر نیز خانواده های شهید احمدی روشن و شهید فهمیده شرف حضور داشته اند.
  3. طبق مقررات ، حضور سخنرانی هر فرد خارجی در دانشگاه ، باید با مجوز حراست دانشگاه  باشد و علی رغم این که مجوز لازم توسط بسیج دانشجویی اخذ نشده بود، چنین جلسه ای برگزار گردید و مسئولین واحد علوم و تحقیقات هم مقدمات و مکاتبات برگزاری جلسه در این خصوص را از قبل انجام داده اند.
  4. انتخاب عنوان این نشست ( هالیوود در علوم و تحقیقات و دعوت از آمریکایی ها و به خصوص یک نفر خواننده رپ) توسط بسیج دانشجویی دانشگاه و بدون هماهنگی با هیأت نظارت واحد صورت پذیرفت.
  5.  فرهنگ حاکم بر دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات، فرهنگ مبتنی بر تکریم ارزش های اسلامی و انقلابی و تقویت روحیه استکبار ستیزی است و برنامه 13 آبان امسال نیز در این واحد برنامه ریزی شده و مقرر است در روز چهارشنبه 13 آبان برگزار شود.                                                          

        

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز