خودروی ماکسیما با ۶۸۳ کیلو موادمخدر به مقصد نرسید

۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۰:۳۹:۲۷
کد خبر: ۳۳۷۹۲۰
خودروی ماکسیما با ۶۸۳ کیلو موادمخدر به مقصد نرسید
فرمانده انتظامی استان یزد از کشف 561 کیلو تریاک، 122 کیلو حشیش و توقیف یک دستگاه سواری ماکسیما در عملیات ماموران پلیس این استان خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سردار "ایرج کاکاوند" گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان "مهریز" و "دسته رزمی شهیدشاهدی"، روز گذشته هنگام گشت زنی و کنترل محورهای فرعی استان یزد، متوجه تردد مشکوک یک دستگاه سواری ماکسیما با دو سرنشین شدند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس بلافاصله دستور ایست را صادر کردند که راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس، اقدام به فرار از محل کرد که در یک عملیات ضربتی و تعقیب و گریزی، خودرو قاچاقچیان متوقف شد.

سردار کاکاوند ضمن اشاره به دستگیری دو تن از سوداگران مرگ، گفت: در بازرسی از این خودرو، 683 کیلو موادمخدر شامل 561 کیلو تریاک و 122 کیلو حشیش کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه سوداگران مرگ این محموله سنگین موادمخدر را از شرق کشور بارگیری و قصد انتقال به پایتخت را داشتند خاطرنشان کرد: قاچاقچیان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان یزد در خاتمه تصریح کرد: مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، در دستور کار ماموران پلیس این استان بوده و با برنامه ریزی های انجام شده در این خصوص، روز به روز شاهد کشفیات چشمگیر ماموران پلیس و ناکامی سوداگران مرگ، خواهیم بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز