گزارش خبرگزاری برنا، از سومین روز نمایشگاه مطبوعات

ضیافت رسانه ها در هیجان حضور اهالی سیاست، فرهنگ و مخاطبان پرشور و شعور رسانه ها

۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۲۲:۲۵:۲۹
کد خبر: ۳۳۸۱۲۸
ضیافت رسانه ها در هیجان حضور اهالی سیاست، فرهنگ و مخاطبان پرشور و شعور رسانه ها
سومین روز از بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات ایران، با شور و شوق بیشتری نسبت به دو روز گذشته به کار خود ادامه داد. مهمانان متفاوتی از قشرهای مختلف در مصلی امام خمینی(ره) حاضر شدند تا سومین روز از نمایشگاه یک هفته ای مطبوعات را رقم بزنند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، مهمانان روز سوم از بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات، سحرخیزتر از دو روز قبل عمل کردند، در حالی که غرفه دارها کم کم در غرفه های خود حاضر می شدند، از گوشه و کنار اسامی مهمانانی که در نمایشگاه حاضر بودند بین خبرنگاران و اهالی رسانه ردوبدل می شد.

سید ضیا هاشمی، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم از آن دست مهمانان سحرخیز نمایشگاه امسال بود که با حضور اول وقت خود در نمایشگاه، جنب و جوش خبرنگاران را بالا برد تا روز پرتلاشی را رقم بزنند و بعد از هاشمی، مهمانان یکی پس دیگری به ضیافت رسانه ای امروز وارد می شدند.

حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در روز سوم از نمایشگاه مطبوعات، آن هم در ساعات آغازین شروع به کار غرفه ها، هیجان قابل توجهی را در بین خبرنگاران ایجاد کرد، تا هر کدام از آن ها تلاش کنند از فرصت چند ثانیه ای که در نشست مطبوعاتی کوتاه مدت جنتی داشتند، به بهترین شکل استفاده کنند.

امروز بیشتر اعضای کابینه دولت یازدهم، در نمایشگاه حاضر شدند و چند دقیقه ای در اکثر غرفه ها مهمان غرفه داران بودند، از وزیر راه تا وزیر صنعت، وزیر ارتباطات تا وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، همچنین معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، شهین دخت مولاوردی، یکی دیگر از مهمانان امروز نمایشگاه مطبوعات بود که با حضور در غرفه خبرگزاری برنا، بازدید از نمایشگاه مطبوعات را شروع کرد.

یکی دیگر از مهمانان روز سوم نمایشگاه مطبوعات امسال، نوه امام خمینی (ره) بود، که به نیابت از خانواده خود امروز در نمایشگاه حاضر شد و استقبال فراوان اهالی رسانه و حاضران در نمایشگاه را در پی داشت. مرتضی اشراقی با حضور در نمایشگاه، هیجان خاصی را در فضای نمایشگاه ایجاد کرد. برای لحظاتی رقابت جالبی بین اهالی رسانه برای دعوت و میزبانی از او در غرفه هایشان ایجاد شده بود. اما در این میان عده ای در تلاش بودند با سر دادن شعارهایی، جو آرام و صمیمی این دیدار را بر هم زنند و آن را به فضای دیگری بکشانند که فریاد این عده اندک در دریای صمیمیت امروز، گم شد.

حضور مردم هم هر روز بیشتر از روز قبل دیده می شود، مردمی که باشور و شعور وصف ناشدنی در ضیافت رسانه  ها حاضر می شوند آنهم در یک روز بارانی.

 

هنرمندان نیز از قافله مهمانان بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات عقب نماندند و با حضورشان در این مراسم، شور و حال خاصی ایجاد کردند. از جمله می توان به حضور مهتاب کرامتی اشاره کرد که در نشست خبری در خصوص فیلم جدید  خود توضیحاتی ارائه داد.

روز سوم از نمایشگاه مطبوعات، در حالی به پایان آمد که خستگی کم کم در چهره خبرنگاران حاضر در نمایشگاه پیدا شده بود، اما خستگی که با امید و علاقه همراه بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز