پیام وزیر علوم به مناسبت برگزاری ششمین کنگره بین المللی رنگ و پوشش

۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۲:۴۳:۰۶
کد خبر: ۳۳۸۳۳۱
پیام وزیر علوم به مناسبت برگزاری ششمین کنگره بین المللی رنگ و پوشش
وزیر علوم،تحقیقات و فناوری با صدور پیامی به ششمین کنگره بین المللی رنگ و پوشش اظهار امید واری کرد برگزاری این کنفرانس نتایج مفیدی در صنعت رنگ و چرخه صنعت کشور داشته باشد.
به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، متن پیام دکتر محمد فرهادی به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
( اقراباسم ربک الذی خلق، خلق الانسان من علق اقرا و ربک الاکرم الذی علم بالقلم علم الانسان مالم یعلم)
 
برگزاری ششمین کنگره بین المللی رنگ و پوشش را به تمامی فرهیختگان، اندیشمندان، دانشجویان و صاحبان صنایع حوزه علوم و فناوری رنگ و پوشش تبریک می‌گویم، امیدوارم این کنگره آثار و برکات ارزشمندی در صنعت رنگ کشور پدید آورد و نتایج حاصل از آن در چرخه صنعت کشور مفید واقع شود.
 
وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، امیدوار است، در چارچوب منویات مقام معظم رهبری، برنامه¬های دولت تدبیر و امید و سند چشم انداز بیست ساله کشور به هدف آرمانی مندرج در اسناد توسعه فرابخشی که همان رسیدن به برترین نظام نوآوری و فناوری در منطقه است دست یابد.
 
در راستای رسیدن به این هدف، لازم است، رقابت پذیری به روش‌هایی که بدان اشاره می شود افزایش یابد: 
 
بهبود کارکردها و نهادهای نظام ملی فناوری، افزایش نرخ نوآوری و قابلیت فعالیت شبکه‌ای و نظام‌مند کردن آن همراه با افزایش توانمندی و قابلیت های پژوهش و فناوری و توسعه صنایع نوین. 
 
توسعه اقتصاد مبتنی بر دانایی با افزایش سهم تحقیق و توسعه توسط بخش های غیر دولتی به منظور افزایش سهم دانش در تولید و خدمات.
 
تولید دانش و ایجاد ارزش افزوده از صنایع دانش محور به وسیله افزایش سرمایه¬ی انسانی کارآمد، تربیت نخبگان، انجام پژوهش های بنیادی و کاربردی در عرصه های مختلف فعالیت های اقتصادی و اجتماعی.
 
ایجاد، تقویت و گسترش شبکه های پژوهش و فناوری اثر بخش به منظور توانمند¬سازی مؤثر در هم¬افزایی توان واحدهای پژوهش و فناوری.
 
در پایان از تمامی عزیزانی که در برپایی این کنگره تلاش کرده و در برگزاری آن نقش مؤثر داشتند قدردانی می کنم و برای آنها آرزوی موفقیت دارم، امیدوارم در ادامه راهی که در پیش دارند، موفق و مؤید باشند.
 
 ششمین کنگره بین المللی رنگ و پوشش به همت موسسه پژوهش و فناوری رنگ و پژوهش از 19الی 20آبانماه در تهران برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز