آقای دوربینی مقابل دوربین برنا قرار گرفت+عکس

۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۰۹:۵۰:۳۷
کد خبر: ۳۳۸۷۸۳
آقای دوربینی مقابل دوربین برنا قرار گرفت+عکس
حسین دوربینی یا آقا دوربینی، متولد ۱۳۳۷ در تهران با اصلیت شیرازی‌ است که همواره به دنبال شرکت در مراسم دولتی یا رسمی‌ است تا در تلویزیون یا در روزنامه‌ها نمایش داده‌ شود. به همین دلیل از سوی رسانه‌ها و بین مردم ایران به این نام معروف شده‌است.

حسین نمازی مشهور به آقای دوربینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری برنا، علت حضورش در اکثر تصاویر منتشر شده در رسانه‌ها را چنین بیان کرد: از کودکی علاقه زیادی به مشهور شدن داشتم اما نتوانستم تحصیلاتم را ادامه دهم تا از این طریق به شهرت برسم. چون دوست داشتم دیده شوم، به جای تحصیل راه حل دیگری را نتخاب کردم.

وی ادامه داد: از اینکه مقابل دوربین قرار می‌گیرم و تصاویر خود را در تلویزیون مشاهده می‌کنم بسیار لذت می‌برم. این یک لذت درونی است و زمانی که مقابل دوربین‌ها می‌روم حس خیلی خوبی را تجربه می‌کنم.

آقای دوربینی در برنا

نمازی گفت: در تمام مراسم‌ها شرکت می‌کنم. برایم میان تجمع‌ها و تشیع جنازه‌ها هیچ فرقی وجود ندارد. فقط همیشه زاویه دوربین را پیدا می‌کنم و مقابل آن قرار می‌گیرم.

وی در پایان صحبت هایش عنوان کرد: برای دیدن فیلم مراسم‌هایی که در آنها شرکت کرده‌ام تا ساعت ۱۲ شب بیدار می‌مانم تا در حالت‌های مختلف خودم را تماشا کنم

نظر شما
نظرات
آتش
|
-
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
0
0
انصافآ برخلاف شخصیتهای ... و مغروری که هر روز توی تلویزیون و اخبار میبینم از دیدن ایشون حداقل یه لبخند به لب ما میرسه.
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز