فرمانده انتظامی استان ایلام:

خروج زائران از مرز مهران از مرز ۱۳۰ هزار نفر گذشت

۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۰۸:۵۳:۰۳
کد خبر: ۳۳۹۸۹۳
خروج زائران از مرز مهران از مرز ۱۳۰ هزار نفر گذشت
فرمانده انتظامی استان ایلام با تاکید مجدد به همراه داشتن گذرنامه و ویزا برای شرکت در کنگره عظیم اربعین ،گفت: از ابتدای آبان ماه تاکنون بیش از 131 هزار زائر از پایانه مرزی مهران عازم عتبات عالیات شده اند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سردار "علی دولتی" اظهار داشت: روزانه بطور میانگین بین 5 تا 10 هزار زائر از این مرز تردد می کنند.

وی ادامه داد:بر اساس آمار های موجود از ابتدای آبان ماه تا به امروز، 131 هزار و 57 زائر از پایانه مرزی مهران عازم کشور عراق و عتبات عالیات شده اند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با تاکید بر اینکه حضور در کنگره عظیم اربعین مستلزم همراه داشتن گذرنامه و ویزا است، گفت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته به منظور جلوگیری از اعزام بدون روادید زائران، کنترل زوار از مبداء سفر انجام می شود.

این مقام مسئول با اشاره به افزایش گیت های ورود و خروج در پایانه مرزی مهران، گفت: امسال سرعت و کنترل ها در تردد زائران بیشتر خواهد بود.

وی تصریح کرد: تعداد دستگاههای کنترلی و کارکنان گذرنامه به اندازه مورد نیاز تامین شده و اعزام زائران با سرعت بیشتری صورت خواهد گرفت.

سردار دولتی در خاتمه گفت: تردد از پایانه‌ مرزی مهران به سمت عراق رو به افزایش است و هرچه به ایام منتهی به اربعین حسینی نزدیک می‌شویم به این آمار افزوده خواهد شد.  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز