مدیر روابط عمومی آتش نشانی اهواز در گفتگو با برنا مطرح کرد:

آوار برداری حادثه شب گذشته اهواز ادامه دارد/ ازدحام در محل حادثه عملیات آوار برداری را مشکل کرده است

۱۳۹۴/۰۸/۲۶ - ۰۸:۲۷:۰۱
کد خبر: ۳۴۰۲۹۲
آوار برداری حادثه شب گذشته اهواز ادامه دارد/ ازدحام در محل حادثه عملیات آوار برداری را مشکل کرده است
خبرگزاری برنا: مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی اهواز، گفت: کار آوار برداری حادثه شب گذشته منطقه پردیس اهواز همچنان ادامه دارد.

  به گزارش خبگزاری برنا از اهواز، در ساعت 21 و 33دقیقه شب گذشته در منطقه پردیس اهواز صدای انفجار مهیبی اهالی این محله را به خیابان کشاند، اهالی خیابان خیبر یک این منطقه در هنگام خروج با آوار ساختمان دو طبقه همسایه خود روبه رو شدند.

بنابراین گزارش شدت این انفجار به حدی بود که ساکنان منازل اطراف از ترس جانشان و در امان ماندن از شکستگی شیشه ها و درهای منازلشان به کوچه سرازیر شدند.

ساکنان محله با اطلاع به سازمان آتش نشانی دقایقی بعد ماموران این سازمان با تجهیزات امدادی خود در منطقه حاضر شدند و به کار امداد رسانی پرداختند. شدت انفجار به قدری فجیع بود که ماموران در ابتدای حضور خود، تنها با آوار منزل مواجه شدند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در این رابطه به خبرنگار ما، گفت: ماموران آتش نشانی به محض حضور در محل به کار آوار برداری از محل پرداختند و در این میان اقدام به شناسایی و خروج جسد یک زن سالخورده از میان آوارها کردند.

مقصود حق شناس، افزود: در ادامه عملیات آوار برداری ماموران آتش نشانی موفق به نجات مرد مصدوم این حادثه شدند.

وی ادامه داد: از تعداد افراد حاضر در منزل مسکونی اطلاعی در دست نیست اما با حضور فرزند زن سالخورده قربانی این حادثه، وی از وجود مادرش به تنهایی در یکی از این واحدها خبر داد.

حق شناس تصریح کرد: عملیات آوار برداری از شب گذشته تاکنون در حال انجام است اما متاسفانه شدت ازدحام و شلوغی در محل به قدری شدید است که عملیات امداد رسانی و آوار برداری را با سختی همراه کرده است.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در ادامه به شهروندان توصیه کرد: با آغاز فصل سرما و افزایش میزان استفاده از وسایل گرمایشی شهروندان نکات ایمنی را در هنگام استفاده از وسایل گازی و برقی در نظر داشته باشند.

وی افزود: شهروندان در هنگام حضور در منزل و خروج از آن از عدم وجود نشتی در لوله و اتصالات گازرسانی خود مطمئن شوند و حدالمقدور روزنه و دریچه ای را برای تردد هوای آزاد به منزل در مواقع خطر و نشتی داشته باشند تا از تجمع گاز در منزل و انفجار آن جلوگیری کرده باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز