فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ خبر داد:

انهدام ۲۶ باند بزرگ سرقت در پایتخت

۱۳۹۴/۰۸/۲۶ - ۱۱:۳۶:۰۰
کد خبر: ۳۴۰۴۲۹
انهدام ۲۶ باند بزرگ سرقت در پایتخت
فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ از انهدام ۲۶ باند بزرگ سرقت،کیف قاپ، زورگیر، سارق منزل و سارق لوازم خودرو در پایتخت خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سردار سرتیپ ساجدی نیا گفت: از شب گذشته درقالب عملیات پلیس آگاهی و یگان امداد تهران بزرگ 143 نفر از سارقان حرفه ای در قالب 26 باند شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: 90 نفر از این سارقان سابقه دار هستند به طوری‌که فردی را دستگیر کرده ایم که 24 بار دستگیر وآزاد شده است؛ این سارق حرفه ای فقط سه مرتبه در زمان فرماندهی من دستگیر شده و نه تنها در تهران بلکه در سایر شهرهای کشور اقدام به تشکیل باندهای سرقت کرده است.

سردار ساجدی نیا گفت: 78 نفر دیگر کیف قاپ و زورگیر هستند که در نقاط مختلف تهران به زورگیری اقدام می‌کردند.

وی افزود: تعدادی هم سارق منزل هستند که حتی یک نفر از آنان در مرداد امسال در حین سرقت از منزل مرتکب قتل شده است.

سردار ساجدی نیا گفت: تعدادی دیگری از سارقان نیز سارق لوازم خودرو هستند که برخی از آنها در غالب مامور پلیس به سرقت اقدام می کردند که با شناسایی و رصد پلیس آگاهی به دام افتادند.

وی افزود: روند شناسایی، رصد و دستگیری جمع دیگری از سارقان پایتخت تا ساعات آینده ادامه دارد.

سردار ساجدی نیا در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه تعدادی از این سارقان در حال گذراندن محکومیت هستند اما هنگام استفاده از مرخصی دست به سرقت زده اند، گفت: متاسفانه همین طور است اما سارقان بدانند پلیس مجدانه آنان را رصد و دستگیر می کند.

وی با اشاره به فعال شدن کلانتری ها در تهران و افزایش گشت‌های پلیس افزود: تا پایان سال روند کاهش14 درصدی سرقت در پایتخت افزایش می یابد.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت: شهروندان می توانند برای شناسایی سارق و اموال مسروقه خود به پلیس آگاهی مرکز واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز