جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان خبر داد:

اعتراف باند سارقان حرفه ای به ۱۲۰ فقره سرقت

۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۳۲:۵۱
کد خبر: ۳۴۱۷۴۵
اعتراف باند سارقان حرفه ای به ۱۲۰ فقره سرقت
جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری باند سارقان حرفه ای که به 120 فقره انواع سرقت اعتراف کردند، خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سرهنگ "سید محمد صالحی" گفت: ماموران کلانتری 16 کلانشهر اهواز با همکاری پلیس آگاهی خوزستان، موفق به شناسایی و دستگیری باند پنج نفره از سارقان حرفه ای شدند.

وی ادامه داد: در بازرسی پلیس از مخفیگاه سارقان، 250 قلم انواع اموال مسروقه از جمله 100 کیف زنانه، 60 موبایل، 90 فلش، اقلام دارویی، دوربین های مداربسته، لوازم خانگی، انواع طلا و .. کشف شد.

این مقام انتظامی افزود: متهمان که از سارقان حرفه ای و سابقه دار بودند در بازجویی های فنی کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی به 120 فقره انواع سرقت از جمله سرقت مغازه، منزل، اماکن، محتویات خودرو و زورگیری از شهروندان در شهر اهواز اعتراف کردند.

"صالحی" گفت: طی فراخوان بعمل آمده 80 نفر از شهروندان به پایگاه آگاهی غرب اهواز مراجعه کردند که 35 نفر با شناسایی اموال مسروقه خود، از متهمان طرح شکایت کردند.

"صالحی" به اصناف و بازاریان توصیه کرد هشدار های پلیسی را جدی گرفته و مغازه های خود را به سیستم های ضد سرقت و دوربین های مدار بسته مجهز کنند و وجه نقد و اشیاء قیمتی را در مکان مطمئن بخصوص صندوق های امانات بانک ها نگهداری نمایند، ضمن اینکه شهروندان نیز هنگام عبور از کوچه های خلوت بخصوص شب هنگام، مراقب موتور سواران مشکوک و افراد ناشناس باشند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان از شهروندان خواست هرگونه نظر، انتقاد، پیشنهاد، شکایت و تقدیر از عملکرد پلیس را به صورت شبانه روزی با سامانه تلفنی دفتر نظارت همگانی (197) در میان بگذارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز