رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان خراسان شمالی خبر داد:

دستگیری سارق حرفه ای با ۹۴ فقره سرقت

۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۰۹:۴۰:۳۰
کد خبر: ۳۴۳۵۰۰
دستگیری سارق حرفه ای با ۹۴ فقره سرقت
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به دستگیری سارقی با 94 فقره سرقت، گفت: اعتیاد به مواد مخدر و بیکاری مهمترین عامل بروز سرقت است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سرهنگ "قاسم علی عبدیوسفخانی" با اعلام جزئیات بیشتر این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل شبکه هوایی برق و وارد شدن خسارت به شبکه توزیع برق بلافاصله موضوع در دستورکار تیم ویژه اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: مأموران موفق شدند با استفاده از شگردهای پلیسی و اطلاعاتی، گشت زنی های هدفمند در نقاط آلوده و جرم خیز ، محدوده های سرقت را شناسایی کنند.

وی با اشاره به شناسایی محل اختفای سارق در شهرستان بجنورد، بیان داشت: مأموران در عملیاتی غافلگیرانه موفق شدند شبانه متهم را دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به اینکه متهم در بازجویی اولیه به 46 فقره سرقت معترف شد، تصریح کرد: سارق در ادامه بازجویی ها به 48 فقره سرقت دیگر نیز اعتراف کرد.

سرهنگ"یوسفخانی" با اشاره به اینکه سرقت سیم و کابل شبکه هوایی برق، قطعات و محتویات داخل خودرو، منزل و اماکن خصوصی از سرقت های انجام شده توسط متهم است، خاطرنشان کرد: در این رابطه پنج مالخر نیز دستگیر شدند.

این مقام انتظامی اعتیاد به مواد مخدر و بیکاری را مهمترین عامل بروز جرایم دانست و افزود: تیرهای برق عمودی پله دار، چند رشته بودن سیم ها، قیمت بالای سیم برق از عوامل سرقت سیم و کابل برق است.

به گفته رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان خراسان شمالی متهم پس از تحقیقات تکمیلی، تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضائی با صدور قرار روانه زندان شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز